Toyota Aygo - modelul mini japonez completează a doua generaţie de tripleţi
Spre deosebire de generaţiile precedente ale celor trei modele, inginerii şi designerii s-au concentrat să le diferenţieze cât mai mult fără să ridice costurile la un nivel exorbitant. Cei de la Toyota au insistat pentru un parbriz cât mai înclinat, iar compromisul realizat împreună cu partenerii lor francezi este rezultatul pe care-l vedem cu toţii în imaginile de presă ale celor trei modele. Schimbarea a fost realizată prin mutarea bazei montanţilor frontali, ceea ce a dus la extinderea habitaclului cu nouă milimetri. Cei de la Citroen au plusat pe ideea cu montanţii, vopsind în negru toţi montanţii laterali pentru a da ideea unui ”plafon plutitor”, în timp ce Peugeot a ales cea mai simplă versiune, cu montanţii în culoarea caroseriei şi cel mai puţin accentuat design. Cei de la Toyota stau în tabăra opusă, având un ”x” în partea frontală, disponibil pe mai multe culori (arginitiu, alb, roşu şi negru), disponibil doar ca nuanţă contrastantă faţă de cea a caroseriei.
Toyota continuă să fie cel mai bine vândut constructor auto din lume
În ceea ce priveştte modificările tehnice aplicate lui Aygo, inginerul şef al proiectului spune că s-a concentrat atât pe rafinament, cât şi pe manevrabilitate şi eficienţă. Astfel, noul Aygo cântăreşte între 840 şi 910 kilograme, în funcţie de nivelul de echipare, în timp ce compartimentul motor promite un nivel ridicat de silenţiozitate, fiind echipat cu material antifonant suplimentar. Puntea spate are o bară antiruliu cu doi milimetri mai groasă, menită să crească rezistenţa la ruliul caroseriei şi să reducă subvirarea.Via Autocar
Eu ofer tocila, cineva sa vina cu lama sa nu se chinuie prea mult Kazuhiko San cand isi taie ficatu'.
Astia n-au invatat ca pachetu' vinde continutu'?
PS...dar mai stii? dupa caramidutele alea nemtesti ajunse la n'shpea generatie poate ca japonezii vor vinde bine si ei niste design "expresiv"
ati bifat-o si pasta pe lista cu uratzenii