Informații proaspete despre noua generație Audi A8: limuzina va avea versiune micro-hibrid care va conduce la o creștere a masei

de Daniel Popescu
Marti, 04.04.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Audi A8 va beneficia inclusiv de un sistem de propulsie micro-hibrid și ar putea integra în viitor și o versiune plug-in hybrid, iar aceste noutăți vor conduce la creșterea masei modelului.

Audi a confirmat în luna martie că noua generație a navei-amiral Audi A8 va fi lansată în cadrul unui eveniment care va avea loc la Barcelona în 11 iulie.

La vremea respectivă, presa internațională a speculat că modelul va beneficia și de o versiune plug-in hybrid, însă între timp oficialii mărcii au oferit mai multe detalii în acest sens.

Un purtător de cuvânt al constructorului a confirmat că modelul care va fi construit pe platforma MLB Evo va fi dezvoltat astfel încât să poată integra pe viitor și un sistem plug-in hybrid (PHEV). Până atunci, varianta cea mai plauzibilă este că, la lansare, noul Audi A8 va beneficia de un sistem micro-hibrid, alcătuit dintr-un motor electric de mici dimensiuni și o baterie de 48 de volți care nu va putea fi încărcată la priză. "Am luat în calcul inclusiv posibilitatea unei versiuni PHEV pentru A8", a explicat un purtător de cuvânt al germanilor.

Urmareste Automarket
Integrarea unor sisteme ecologice de propulsie va genera creșterea masei modelului, ca urmare a faptului că Audi trebuie să îmbunătățească structurile de siguranță, în special cele legate de protecția acumulatorului.
"Creșterea de greutate se datorează necesității de a acomoda noi propulsii alternative, dar și prin prisma specificațiilor superioare cerute de clienți", explică Tim Hämmerle, unul dintre inginerii care lucrează la noul Audi A8.

Pentru a minimaliza creșterea masei, Audi a decis să folosească pentru prima oară o combinație de 4 materiale pentru construcție, și anume oțel, aluminiu, magneziu și fibră de carbon. Potrivit unor informații anterioare, noul Audi A8 va avea o lungime ceva mai mare, care va permite creșterea spațiului pentru pasagerii din spate cu 28 mm la nivelul genunchilor și 14 mm la nivelul capului.

Via Autocar

Comentarii (4)

  • Marian
    Adevarul este ca era putin cam mica masina asta si trebuia marita ca doar Mercedes are modele mai mari si trebuie sa aiba si ei o masina de dimensiunea unui CITARO... ce dreacu'
    8 0
  • pfff....intotdeauna am evitat modelul asta...adevarat, prima generatie a fost pe gustul meu...dar apoi mi-au lipsit cei 28mm de la genunchi si 14mm de la nivelul capului

    ce mai trebuie sa rezolve pe viitor ar fi ceva spatiu de la nivelul...nasului. Si a barbilor...
    4 0
  • andrei
    as fi fost curios cam cate kg in plus aduce sistemul micro-hibrid si ce beneficii are. de incarcat la priza nu merge...deci se reincarca singur.
    nu ma intereseaza pt a8 ci pt ca cica va fi si pe g8 sistemul asta, in loc de diesele. si eram curios cam ce e de bine si ce e de rau.
    0 0
  • @andrei

    ai rabdare sa citesti mapa de presa...cel mai sigur va avea un consum de domeniul fantasticului iar emisiile vor fi din 2 cifre. Totul intr-un "pachet tehnologic de ultima ora". Concluzia va fi ca se va reconfirma ca grupul asta e varful industriei in ceea ce priveste tehnologiile ecologice iar restul niste amatori

    in fapt au outzele prinse'n cleste...trebuie sa faca rapid uitate mizeriile aruncate in piata
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru