BMW are un plan clar în ceea ce privește electrificarea gamei de modele. Conform producătorului german, până în 2023, portofoliul va include 25 de modele electrificate (hibrid, hibrid plug-in și electric).
Viitoarele BMW iX3, i4 și iNext sunt doar trei dintre modelele care ar urma să fie lansate în următorii ani de producătorul german. Pentru ca performanțele oferite de modelele electrice să fie din ce în ce mai generoase, BMW pregătește o nouă generație a sistemului eDrive.
Atât motoarele electrice, cât și bateriile dezvoltate de constructorul german vor fi capabile să ofere performanțe mai bune, în timp ce dimensiunile generale și masa acestora ar urma să scadă.
Viitorul BMW iX3 va fi primul model electric al nemților care va fi echipat cu a cincea generație a sistemelor eDrive, urmând ca iNext și i4 să preia noile tehnologii.
În urmă cu câteva zile, un raport publicat de presa din SUA, oferea o serie de informații noi referitoare la viitorul Gran Coupe BMW i4.
Acum, reprezentanții producătorului german confirmă acele detalii.Viitorul BMW i4 va fi echipat cu un sistem electric capabil să ofere până la 530 de cai putere, în timp ce bateriile de 80 kWh vor asigura o autonomie de circa 600 de kilometri (WLTP). Viitorul BMW i4 va putea accelera de la 0 la 100 km/h în circa 4.0 secunde, în timp ce viteza de top va trece de 200 km/h.
Pachetul de baterii pregătit de BMW va avea o masă totală de 550 de kilograme, iar puterea maximă de încărcare va fi de 150 kW. În acest caz, viitorul i4 va avea nevoie de aproximativ 35 de minute pentru o încărcare de la 10% la 80%. Totodată, producătorul german menționează că pachetul de baterii va putea înmagazina suficientă energie în doar 6 minute, astfel încât modelul german să poată parcurge 100 de kilometri.
Viitorul BMW i4 va fi un model global pe care nemții îl vor asambla începând cu 2021 la uzina din Munchen.
Ma indoiesc, dupa cativa ani petrecuti cu BMW X3 si BMW 730d, personal nu vreau sa mai vad BMW, nu vreau sa mai conduc si in nici un caz sa mai investesc intr-o masina cu sigla asta...
Celor ce ma cred partinitor le pun urmatorele intrebari:
Pt. Seria 7:
- ati vazut un termostat de BMW, are acelasi plastic casant ca un carlig de pix de 2 lei...pe un seria 7!!!??
-la 100.000 km cati ati schimbat rulmentii la o alta masina?
-dar alternatorul la 110000 km?
-plasticele care mascheaza scaunele sunt casante se decoloreaza si scartie la denivelari...
-futunul de la turbo la 95.000 rupt?
-2 casete de directie si ...doua galeri de admisie uzate in 120.000 km...
-cand ati mai vazut faruri care se aburesc?....chiar si cele schimbate in garantie
-panza desprinsa de pe plafon...:((
-macaraua geamului defecta in 130.000 km
-sistemul soft-close o zi da una ba...
-la fel senzorii de parcare, daca e umezeala pauza
-cum e sa te trezesti la mii de km de casa cu becul rosu aprins si mesajul- aibag-urile si pretensionarea centurilor nu functioneaza?!?!
-oglinda dreapta nu mai revine in pozitie dupa rabatare-ghinion...
-turbina schimbata pe garantie-o bucurie amara !
despre X3 doar atat:
-cum e sa ti se rupa LANTUL DE DISTRIBUTIE(LANTUL-DA) ...in vacanta de vara in Grecia?!?
1 Erata: "Pot electricele sa spele" sau "Poate electicele vor schimba imaginea..."
1. Complatare Service BMW:
-mergeti cu o masina in aceiasi zi la cele 3 service din Bucuresti pentru un diagnostic- veti avea o mare surpriza, eu am 3 diagnostice total diferite :)))
Da` vad ca ai avut ceva necazuri.....Si la ce preturi costa BMW-urile...