Informaţii oficiale despre coupe-ul Toyota derivat din conceptul FT-86

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 29.04.2011
Toyota a publicat mai multe informaţii despre viitorul coupe cu propulsie spate la care lucrează alături de Subaru. Modelul va avea un motor boxer cu patru cilindri de 2.0 litri.

Fanii Toyota urmăresc cu mare interes tot mai apropiata lansare a coupe-ului sportiv pe care constructorul japonez îl dezvoltă împreună cu Subaru. Cel mai mare constructor auto din lume a publicat o serie de informaţii legate de trenul de propulsie şi de rulare al viitorului model, alimentând astfel nerăbdarea fanilor declaraţi.

Potrivit oficialilor niponi, coupe-ul derivat din conceptul FT-86 va fi primul model capabil să reunească arhitectura unui motor boxer de provenienţă Subaru cu sistemul de injecţie directă D-4S al celor de la Toyota. Sinergia va garanta viitorilor clienţi mai mulţi cai putere şi o valoare redusă a consumului şi emisiilor.

Toyota a confirmat şi prezenţa motorului de 2.0 litri cu patru cilindri aspirat normal care urmează să fie asistat de o transmisie manuală sau de una automată cu şase rapoarte. Aceasta din urmă va oferi padele în spatele volanului pentru cei care preferă modul secvenţial.

Resursele motorului de 2.0 litri, ascunse încă de constructorul japonez, vor fi transmise punţii spate prin intermediul unui diferenţial cu alunecare limitată.

Referindu-se la viitorul coupe, oficialii Toyota au declarat că noul model va oferi un maxim de stabilitate şi manevrabilitate, garantând rapiditate şi agilitate atât la intrarea cât şi la ieşirea din viraj. Versiunea de serie a conceptului FT-86 se va baza în acest sens pe o distribuţie egală a maselor pe amble punţi, un centru de greutate cât mai coborât şi dimensiuni echilibrate.

via | autoblog

Comentarii (4)

  • Bogdan, vezi ca o iei pe urmele lui Sebi
    Centrul de greutate nu poate fi "redus"...
    6 0
  • Ivanoff
    Space shuttle!!!
    Doamne,ce va rupe normele masina asta...
    Sincer,abia astept sa apara si implicit sa vedemsi primele teste!
    6 0
  • tomita
    daca vorbesti in unitatea de masura si abstract, POTI.
    reduci valoarea de la "x cm" la "y cm" a centrului de greutate
    0 4
  • iata, profesionalismul lor vorbeste!
    ......Resursele motorului de 2.0 litri vor fi transmise punţii spate prin intermediul unui ......diferenţial cu alunecare limitată, zice Miricul.

    bai jurnalistule pana la diferential e cutia!

    cum vine asta centru de greutate...redus.

    vrei sa ne reduci si pe noi cu tampeniile tale, huh?

    Sebastian Toma sau Bogdan Mirica= wax albina.
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru