Mitsubishi ASX se pregătește să intre în cea de-a doua generație, după mai bine de 12 ani de la dezvăluirea primei iterații. Noul model va fi bazat pe platforma CMF-B, împărtășită cu Nissan Juke și Renault Captur. Modelul va avea, de asemenea, un design nou, cu un accent mai sportiv față de generația actuală.
Acum, constructorul japonez a dezvăluit motorizările care vor fi disponibile pentru noul model. Clienții viitorului ASX vor avea de ales între 5 motorizări, dintre care două sunt electrificate. Menționăm că toate motorizările, inclusiv cele hibride, se bazează pe motoare pe benzină. Asta înseamnă că noul ASX nu va fi oferit cu motoare diesel, cel puțin, la momentul lansării.
Cel mai mic motor este o unitate de 1.0 litri turbo cu 3 cilindri, care va dezvolta 91 de cai putere și va fi cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte. Urmează un motor de 1.3 litri turbo, cu patru cilindri, care va fi disponibil în două variante de putere: 140 de cai putere și 158 de cai putere.
Cea dintâi versiune va fi cuplată la aceeași cutie manuală, iar motorul mai puternic va dispune de o cutie automată cu 7 trepte și cu ambreiaj umed.Celelalte două motorizări dispun de un sistem hibrid. Pe de-o parte, noul ASX va fi oferit cu un hibrid convențional preluat de la Renault Captur E-Tech. Asta înseamnă un motor termic de 1.6 litri cuplat la două motoare electrice și la o baterie de 1.3 kWh. Ansamblul va dezvolta, în total, 145 de cai putere.
Pe de altă parte, versiunea hibridă cu încărcare la priză va avea o configurație similară, însă puterea va fi mărită la 160 de cai putere. Bateria mai mare, de 10.5 kWh oferă o autonomie electrică de 50 de kilometri.
Noul Mitsubishi ASX va fi destinat exclusiv pieței europene și va fi dezvăluit în septembrie. Vânzările noului model sunt programate să înceapă în primăvara lui 2023.
via Mitsubishi
Comentarii (1)