Opel Corsa GSi a revenit în gama constructorului german. Primele informații au fost publicate în urmă cu câteva luni, iar acum, Opel are o serie de noutăți.
Așa cum anticipam, Corsa GSi calcă pe urmele lui Insignia GSi și preia o motorizare deja existentă în gamă. Sub capota lui Corsa GSi se află motorul de 1.4 litri turbo capabil să producă 150 de cai putere și 220 Nm. Resursele unității pe benzină sunt gestionate de o transmisie manuală cu șase trepte.
Conform oficialilor constructorului din Russelsheim, Corsa GSi accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.9 secunde, sprintul de la 80 la 120 km/h are loc în 9.9 secunde, iar viteza maximă se oprește la 207 km/h.
Reprezentanții Opel spun că motorul și transmisia au fost special adaptate pentru un stil dinamic de conducere. Noul Opel Corsa GSi va fi dispnibil doar în versiunea cu trei portiere, iar arhitectura folosită de nemți a fost preluată de pe Corsa OPC.
Zona frontală primește prize de aer mai mari, o capotă modificată și o grilă ușor revizuită.
Nemții au înlocuit carcasele oglinzilor laterale, au pus o serie de ornamete cromate, iar în partea din spate vedem un eleron amplasat pe hayon. Pachetul exterior se încheie cu un set de jante de 18 inch fabricate din aliaje ușoare.La interior, Corsa GSi are un volan sport, pedale din aluminiu și, opțional, scaune Recaro. Noul Opel Corsa GSi va fi disponibil pe piață începând cu vara acestui an.
si cum zicea anv : golful, masina mai mare si mai grea ( poate ) e mai rapida cu motorul echivalent
...Dar explicația performanțelor relativ modeste e-n cazul ăsta masa proprie mare a mașinii (cu +200 kg mai mult decît noul Swift Sport.)
Nici motorul de 1.364 cmc nu-i f. modern (cu injecție indirectă), cel de pe Astra similar doar ca putere și cilindree, dar nu identic (1.399 cmc) fiind mai tare-n cuplu și mai economic cu 20%.
GSI-ul Corsa rămîne deci un artificiu de marketing pt stimularea vânzărilor la final de carieră, însă designul versiunii 3 uși rămîne reușit (zic eu) iar prețurile Opel sînt mai abordabile ca ale altora.