Informații noi despre Hyundai Elantra N-Line: sedanul are un motor turbo de 1.6 litri și 203 cai putere

de Daniel Popescu
Joi, 13.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai a anunțat că sedanul Elantra N-Line este echipat cu un motor turbo de 1.6 litri și 203 cai putere. Pentru moment, modelul nu va fi comercializat pe piața europeană.

Hyundai a prezentat în luna aprilie noua generație Elantra, care cel puțin pentru moment va fi comercializată doar pe piețele din Asia și America de Nord.

Ulterior, constructorul sud-coreean a publicat o serie de imagini cu Elantra N-Line, iar acum a oferit detalii inclusiv despre motorizare. Astfel, Elantra N-Line mizează pe un motor turbo GDI de 1.6 litri care generează 203 cai putere și un cuplu maxim de 265 Nm.

Clienții au de ales între o cutie de viteze manuală cu 6 trepte și transmisie cu șapte trepte cu dublu-ambreiaj. În plus, experiența de la volan este completată de o serie de îmbunătățiri la nivelul suspensiei.

Versiunea N-Line oferă un caracter ceva mai sportiv, evidențiat încă de la primele imagini de o grilă ușor restilizată, un spoiler modificat și prize de aer mai mari, la care se adăugă jante cu diametrul de 18 inch în două nuanțe și praguri laterale restilizate. Eleronul montat pe partea din spate este discret, iar sistemul de evacuare are două terminații.

Nu în ultimul rând, Hyundai Elantra N-Line vine cu numeroase sisteme de asistență integrate, printre care se numără Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Lane Following Assist (LFA), High Beam Assist (HBA), Driver Attention Warning (DAW) sau Blind-Spot Collision Avoidance Assist (BCA).

De asemenea, Hyundai a anunțat că Elantra va primi pe piața din Coreea de Sud și o versiune hibridă cu motor GDI de 1.6 litri și motor electric de 44 CP, sistem care generează în total circa 141 CP.

Via Hyundai

Comentarii (3)

  • Ziceam la fosta prezentare-teaser (cam umbrită-incompletă) că-i f. reușită / agresivă versiunea N și rămân la impresia de-atunci, cu o singură obiecție acum: roțile (nu jantele pe 18) sunt cam micuțe -- la modul relativ, deci pentru ampatamentul mașinii.

    Mai clar, decupările aripilor puteau fi mai generoase, fie și c-un inch.
    N-ar fi rău ca și motorul 1.6 T-GDI să fie mai puțin setos ca actualul.
    10 0
  • someone
    @ kiro: nu este articol despre acest motor in care sa nu aduci aminte de setea acestuia. dar eu prefer un consum oficial de 8l/100 si 9l real, decat un oficial de 7l si un 9.5 real. iar opel , kia si mazda fac parte din prima categorie, sau ma rog, faceau parte inainte de wltp
    in ceea ce priveste masina, designul agresiv de angular este acum imbunatatit de tusele sportive, dar totusi, masina din clasa compacta, nu isi poate ascunde dimensiunile de clasa medie.
    6 0
  • @someone: Ai dreptate, dar cu consumul numai la aspirate (incl. 1,6-le de 128 CP pe Elantra de la noi) se țin de cuvânt coreenii.
    Noul 1.5 T-GDI de 160 CP pare mai evoluat și mai economic din primele teste ca fostul 1.4 (140 CP), iar 1.0 T-GDI (100-120 CP) a fost se pare și el un pic bibilit.

    Rămân de văzut actualizările lui 1.6 turbo euro-6d (rămas la 204 CP) -- pe care l-am probat anul trecut și se-nvârtea pe la 12 l/100 km... nu pe circuit, dar *călcat* cât trebuie / cere un (semi)hot-hatch, Kia Ceed GT adică.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru