Informații neoficiale: Mercedes-Benz va renunța la motorul diesel Renault de 1.5 litri și îl va înlocui cu propria unitate de 2.0 litri și 116 CP

de Daniel Popescu
Joi, 15.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz Clasa A și Clasa B nu vor mai fi disponibile cu motorul diesel de 1.5 litri furnizat de Renault, potrivit unor informații neoficiale. În schimb, cele două modele vor primi o unitate Mercedes-Benz de 2.0 litri și 116 cai putere.

Presa franceză a anunțat în această lună că Renault va elimina motorizările diesel de pe Clio, Captur și Kadjar începând din 1 ianuarie, ca urmare a noilor norme de poluare din Uniunea Europeană.

Publicațiile din Hexagon relatează acum că această decizie îi va afecta inclusiv pe partenerii strategici de la Mercedes-Benz, care folosesc în prezent o serie de motoare diesel dezvoltate de Renault.

Potrivit publicației L'Argus, începând de la sfârșitul lunii octombrie, Clasa A și Clasa B nu vor mai fi disponibile cu motorul diesel de 1.5 litri furnizat de Renault.

Unitatea francezilor va fi înlocuită ulterior de un motor diesel produs de Mercedes-Benz sub numele de cod OM654q.

Noul motor diesel va avea capacitatea de 2.0 litri și va genera 116 cai putere și un cuplu maxim de 280 Nm. În plus, motorul va fi cuplat la o cutie de viteze automată 8G-DCT cu 8 trepte produsă la uzina pe care Daimler o deține în România la Sebeș.

Vestea mai puțin bună pentru Mercedes-Benz este că acest motor emite între 129-147 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, în loc de emisiile de 115-134 de grame ale unității precedente furnizate de Renault.

Noul motor diesel Mercedes-Benz de 2.0 litri va intra în producție în luna decembrie, astfel că primele versiuni Clasa A și Clasa B cu nouă unitate vor fi disponibile pe piața din prima parte a anului viitor.

Via L'Argus

Comentarii (11)

  • Go go Diesel! :)
    Din nou, normele dementiale impuse de UE fac rau industriei, in numele unui "bine comun" iluzoriu si niciodata palpabil. Ne facem rau cu mana noastra. E incredibil ce se intampla. Exportul de bunastare continua neingradit si vad ca mergem cu totii somnambulic inante. Voiosi legati la ochi spre prapastie.
    Uluitor!
    21 8
  • 116 cai pt un 2 litri? :))) Zici ca suntem in secolul trecut. Ce urmeaza? 3 litri cu 105 cai? :))
    23 6
  • Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia.
    5 19
  • ..."has been estimated that just one of these container ships, the length of around six football pitches, can produce the same amount of pollution as 50 million cars". Asa,ati vazut vreodata verzii caraind impotriva vapoarelor si a globalizarii? Ca vaporul care imi aduce usturoiul din China si vinul din Africa de S polueaza in draci. Ati vazut vreodata sa taxeze vapoarele pe poluare,sa ii oblige sa isi puna filtre de particule,biomotorina si injectii de uree? Sa le interzica sa intre in cele mai mari porturi europene? Nu,nu le pasa de poluare,e doar chestie politica ecomarxista,sariti cu banul si platiti,repede,haide,distrugeti economia Europei mai repede,cumparati electrice si hibride care costa carute de bani.
    27 6
  • @ liviu: si VW si BMW au motoare de 2.0 de 115 cai aprox. fiabilitatea pe termen lung e net superioara. in plus acelasi motor de la mercedes acopera gama de putere de la 115 la 240 cai, iar schimbarile de hard si soft sant mai convenabil de facut decat sa mai faci un motor de la 0. e drept ca mercedes il " cumpara " de la renault, dar tot mai "mercedes" e cu motorul lui decat cu motor de la francezi.
    ma suprinde faptul ca polueaza putin mai mult decat 1.5, ceea ce le va afecta greu media pe gama. si asta inseamna penalizari importante.
    @ tatra: ai dreptate cu vapoarele, iar subiectul a mai fost discutat intre noi aici. dar nu stiu daca e marxista, leninista, trumpista sau financiara. ea doar ESTE
    13 1
  • @someone: polueaza mai putin decat 1.5 pentru ca l-au castrat. 280 Nm e putin. Caii sunt mult sub ce ar putea, si in felul asta scoate cifrele bune la protecția lu' planetă.
    Cat despre fiabilitate, oricum motoarele Diesel sunt cele mai fiabile si economice si durabile din tot ce exista. Deci e un punct bun, recunosc, dar fiabilitatea nu e o problema pentru un Diesel. Un Diesel de la Mercedes oricum merge peste un milion de km fara probleme.

    @@PMC: las ca esti tu fara griji. Iresponsabilitatea vesela e apanajul oamenilor profunzi, asa ca tine. Repet, ori de cate ori nu aveti argumente (si de cele mai multe ori nu aveti), va apucati de atacuri ad hominem. Astia sunteti voi, verzii, ecologistii, aia pentru care orice e mai important decat omul, care e sursa tuturor problemelor. Abia asteptati sa se scape planeta de fiintele astea daunatoare, sa se poata plimba fericita prin spatiu, dupa ce se va fi curatat de molima umana.
    11 3
  • andrei
    ei lasa ca nici nu prea ai argumente. o tii langa cu diesel iar argumentul tau e ca ar consuma cel mai putin. ok, si daca o iei cu bicla consumi si mai putin, daca o luam asa, doar sa o dam ca consumam putin.
    ce nu pricepi tu e ca dieselul nu e bun pt oras, si culmea e ca acolo merita diferenta fata de benzina. la drum lung diferenta e mica, dar in oras ajunge si la 4-5 litri. dar problema e cu noxele de monoxid de azot. in plus, probabil ca te faci ca nu vezi, dar in ultimii ani motoarele diesel au devenit extrem de complexe si scumpe. evident, pt ca trebuie sa scada noxele. dar in final au devenit complexe. adblue, filtre peste filtre. oare de ce unii producatori celebri nu mai dezvolta diesel?
    7 3
  • Alex D.
    Trebuia sa renunte, era prea fiabil :)))
    6 7
  • @andrei
    care e problema cu noxele? Ai avut tu sau vreun cunoscut vreo problema? Ustura pe cineva in gat?
    Ce a devenit complicat? Acum ai filtre si la benzinare la fel ca la Diesel. Din cauza ca injectia directa in cilindru. Asa ca?
    4 7
  • Anonim
    Pacat un motor foarte reusit . L-am avut pe Megane 2 masina are acuma peste 200 de mii de km absolut nici o problema injectoarele de fabrica nu consuma ulei .
    8 0
  • Al dracu' de fiabil și durabil ce e dieselul.
    E bun până se duce valva EGR, pică pompa de injecție, se uzează injectoarele sau moare filtrul de particule. Nu mai zic nimic de SCR, turbină sau altele.
    O fi el economic la drum lung pentru mașini grele și foarte grele, dar cam atât.
    Un benzinar aspirat e ascet la cheltuielile de întreținere față de orice diesel.
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru