Toyota se pregătește să readucă pe buzele fanilor denumirea Supra. În urmă cu câteva zile, japonezii au publicat o imagine teaser cu viitorul model, iar acum, o publicație niponă vine cu o serie de informații. Datele neoficiale spun că noul Supra va avea o lungime de 4.380 de mm și un ampatament de 2.470 de mm.
În același timp, publicația din Japonia spune că sportiva dezvoltată de Toyota va avea o masă totală de aproximativ 1.500 de kilograme.
Conform unor surse apropiate companiei, viitorul Supra va purta semnătura diviziei Gazoo Racing, iar modelul va fi disponibil în patru versiuni diferite: Supra, Supra GR, Supra GR Sport și Supra GRMN (Gazoo Racing Masters of Nurburgring).
Una dintre versiuni va folosi un motor de 3.0 litri cu șase cilindri capabil să ofere 335 de cai putere și 450 Nm între 1.380 și 5.200 rpm. Resursele ar urma să fie manageriate de o cutie automată cu opt trepte. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 3.8 secunde.
Trebuie menționat și faptul că atât motorul, cât și transmisia vor fi derivate din cele folosite de BMW pe Z4.Viitorul Toyota Supra va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva din luna martie. Debutul comercial este programat pentru a doua parte a anului viitor.
Via | Autocar
4,8 s... poate.
În fine, dincolo de faptul că dezvăluiri d-astea *întîmplătoare*, dar atent programate de fapt de băieții cu marketingul, umplu instantaneu (și mai ales identic !!) 1001 site-uri *motoring* de pe întreaga planetă, eu încă mai visez la un site/revistă în care să NU fiu sigur c-o să citesc aceleași și-aceleași (deseori pseudo)știri.
...Ori măcar să nu fie simple copy-păstuiri și să conțină acolo cîteva comentarii originale.
Unica șansă cred c-ar fi totuși să nu mai cârcotesc în van și să-mi fac singur unul. :-)
Deci, fa-ti !! Multi din cei de aici te vom gasi intr-un fel sau altul si urmari apoi. Poate asa scapam si de barbarisme gen "manageriate", "facilitate de productie", "margine (de profit)", etc