Mazda 6 se află pe piață de câtiva ani buni, iar producătorul nipon deja lucrează la o generație nouă. Dar odată cu viitorul Mazda 6, constructorul japonez ar urma să introducă pe piață un model complet schimbat.
Și nu vorbim doar despre exterior și interior, ci și despre arhitectură și motorizări.
Conform unor surse apropiate companiei, noua generație Mazda 6 va fi prezentată în 2022, iar niponii vor renunța la actuala platformă pentru una cu roți motrice spate. Mai mult decât atât, viitorul sedan de clasă medie va fi disponibil și cu motorizări cu șase cilindri în linie.
Informațiile cu privire la dezvoltarea unor propulsoare cu șase cilindri au apărut la începutul anului trecut într-un document publicat de Mazda cu privire la rezultatele financiare. Pe listă, apare atât un SkyActiv-X cu șase cilindri, cât și un SkyActiv-D cu șase cilindri în linie. Conform documentului, cele două motoare sunt dezvoltate pentru o nouă platformă destinată "modelelor mari".
Aceleași voci susțin că noua generație Mazda 6 va fi produsă pe o arhitectură dezvoltată în colaborare cu Toyota, iar cel mai puternic motor cu șase cilindri va livra circa 350 de cai putere.
La nivel estetic, noua generație Mazda 6 va primi elemente de design pe care le-am văzut în premieră pe conceptele RX-Vision și Vision Coupe.
Totodată, zvonurile menționează și o variantă coupe a modelului de clasă medie.Via | Car&Driver | Motor1
Legat de colaborarea cu toyota, ma gandeam de cand au zis ei ca vor pune un sistem hibrid de la toyota ca va trebui sa le dea ceva la schimb, si probabil ca vor da tehnologia skyactiv-x la schimb pentru cea hbrid.
Alții pot subscrie la zicerea lui Einstein (citat din memorie: Fără nonconformiști, evoluția / progresul ar fi moarte.)
Și, în fine, cei mai mulți i-ar critica fiindcă așa au auzit ei la ultimele ședințe de spălare pe creieri, că anti-downsizingul e câh și provoacă buba. Eco-buba lu tanti Gaia, clar
OK, Skyactiv-X n-o fi sistemul ideal, dar nici mai rău nu e decât râșnițele actuale care una promit pe hârtie și alta livrează odată ieșite din prăvălie. Plus că e doar la început și sigur va fi rafinat în continuare.
Nu mai zic de revenirea la soluția clasică a propulsiei, nu aiurea păstrată de mai toate mărcile serioase în segmentele superioare.
Concluzie: go for it, Mazda !!!
de acord cu drumul ales de mazda si abioa astept noile produse
@ dan : ar fi mai mult decat frumos ceea ce ai zis tu .
O noua arhitectura cu o noua pozitionare de pret (in sus) si cu o reducere substantiala a spatiului interior din cauza motorului longitudinal. Si o pozitionare in ''gura lupului'' cu marci cu traditie.
Am avut Mazda 6 in finala anul trecut pentru o achizitie noua si chiar daca masina mi-a placut cum era desenata si rafinamentul general, motorul aspirat de 2 litri nu ii oferea o dinamica multumitoare si a fost punctul slab al masinii, de aceea am preferat o masina a concurentei cu motor turbo.
am un prieten care tot asa, s-a dus la drive-test cu o mazda 3 si nu i-a placut deloc motorul aspirat.
Sa introduci 6 cilindri cand toata lumea le scoate si se indreapta chiar spre trei (seria 3). Sa treci la tractiune spate cand multi se intorc la tractiune fata.
Sa faci in continuare motoare aspirate cand toata lumea merge pe turbo.
In SUA Mazda are cel mai bun consum la nivel de flota din toate brandurile de volum de acolo.