Actuala generație SEAT Ibiza este disponibilă pe piața europeană începând din 2017, iar constructorul spaniol pregătește un facelift.
Potrivit unor informații dezvăluite de publicația franceză Motors Actu, hatchback-ul subcompact va primi câteva modificări majore de design exterior. Potrivit sursei citate, principalele noutăți vor fi remarcate la grilă, acolo unde Ibiza facelift se va inspira de la Leon și Tarraco.
Din punct de vedere tehnic, Seat va renunța la motorizările diesel. Decizia nu este una surprinzătoare în contextul în care motoarele diesel nu vor mai fi rentabile pe modelele de mici dimensiuni după intrarea în vigoare a noilor norme de poluare la 1 ianuarie 2021.
De altfel, tendința este deja remarcată în industria auto și la alți constructori, în special la Grupul Renault și Grupul Volkswagen.
În acest context, Motors Actu anticipează că gama de motorizări pentru Ibiza facelift va avea în componență o unitate de un litru cu trei cilindri în versiuni de 95 CP și 115 CP cu cutie de viteze manuală cu 5 și, respectiv, 6 trepte.
Între timp, vârful de gamă va fi un motor TSI de 1.5 litri și 150 CP cuplat la o cutie de viteze automată DSG cu 7 trepte.
Pe anumite piețe, Ibiza facelift ar urma să fie disponibil în continuare și cu motorul TGI de un litru care poate utiliza și gaz natural comprimat (CNG).
Seat Ibiza facelift va fi prezentat oficial în 2021, însă va fi disponibil pe piața europeană începând din 2022.
Via Motors Actu
PHEV - LPG pentru centrul şi nordul Europei sau PHEV - CNG pentru sudul Europei
Nici măcar benzină !
În rest vor fi doar EV
Dar atunci nu va avea bani decat de troleibuz. Care si el e electric 100%