Nissan pregătește în această perioadă o amplă restructurare la nivel global ca reacție la scăderea majoră a vânzărilor din ultimul an.
Informația a fost dezvăluită de agenția de presă Reuters, care a discutat cu nu mai puțin de 9 surse din cadrul Nissan care au aflat detalii despre planurile discutate în cadrul producătorului japonez.
Astfel, Nissan intenționează să închidă două uzine la nivel global, însă nu este clar care vor fi acestea. Pe teritoriul Europei, japonezii au o singură uzină, în localitatea britanică Sunderland.
În plus, Nissan intenționează să reducă semnificativ gama de modele și numărul de versiuni disponibile și să micșoreze bugetele de marketing și publicitate.
Pe de altă parte, niponii plănuiesc concedierea a 4.300 de angajați din diviziile de management și financiar, preponderent în Europa și Statele Unite. Pe baza acestor măsuri, Nissan speră să reducă costurile cu circa 4 miliarde de euro până în 2023.
"Situația este groaznică. Trecem la acțiune sau murim", a declarat o persoană apropiată de Nissan pentru agenția Reuters.Restructurarea are la bază scăderea semnificativă a vânzărilor înregistrate de Nissan. În primele 11 luni ale anului trecut, vânzările de autoturisme Nissan au scăzut cu aproape 15% la nivel global și cu aproape 19% în Europa, iar oficialii constructorului estimează că 40% din capacitatea globală de producție nu este utilizată în prezent.
Cel mai probabil, Nissan va dezvălui oficial planurile de restructurare simultan cu publicarea rezultatelor financiare pentru anul 2019.
Via Reuters
eu cred ca e doar ofticos dupa statu la racoare pe orez chior.
deci ca fan nissan zic nu moare marca legendara fosta datsun cu 240z-gtr-silvia de basm desi il enerveaza pe dl zarnesteanu mai ceva ca tayota nr.1 de parca l-ar fi fiert shogunii in cazan prin alta viata doamne pazeste si apara-l.
pariez findca sint prea bune, prea ca la tzara. si tiida mea netam-sedan e oribila dar fara moarte desi nici golanii nu o zgarie cu cheia ca fug ingroziti cind trec pe linga ea.
deci si serios si la misto zice nissan-san "Situația este groaznică" adica la deruta pt concurenti si cifrat pt fani ca mine.
care sigur ma astept la un model nou mini-leaf poate si mai hidos ca actualu dar la 5-6 mii de euro cu oxigenu si.sau alta pomana capitala a lu duamna firea,
ce credeti sint bun de analist sau ramin stivuitorist?
- sub DACIA Duster, cu 20.933 unitati (locul 5);..
- usor peste DACIA Sandero, cu 19.204 unitati vandute, ii sufla si el in ceafa (locul 8).
Vezi:
https://insideevs.com/news/395418/december-tesla-model-3-sales-europe/
Traiasca BREXIT.......Oare?!
Cat crezi ca o poti duce asa?
Ca măsură total tâmpă : ignorarea succesului propriului sistem hibrid e-power.
Păi tu când ai un prim model Nissan Note cu e-power care a stat, de la apariţie, 4 luni top 1 la vânzări în Japonia !!!!
Trebuia să aduci acest sistem pe toată flota, toate modelele şi pe toate continentele !!!
În schimb idioţii de la Nissan au produs doar în Japonia şi Indonesia, cu volan pe dreapta, oricum care nu se pot exporta pe pieţele care realmente contează : SUA, UE, China !
Au spus VORBE GOALE, că vor aduce sistemul hibrid (care la timpul respectiv era mai bun decât cel de la Toyota) pe maşinile Infiniti.... dar de fapt NIMIC !
Rezultatul???
Infiniti a pierdut masiv cotă de piaţă în SUA, contra modelelor ÎNNOITE ale Toyota!
Concluzia : Nissan au pierdut pe mâna lor. Trist. Foarte trist.
Nici măcar nu i-au lăsat pe Renault să preia sistemul, a trebuit Renault să îşi facă sistemul soră e-tech.
Nebunie, ce să mai...
Este adevărat ruginesc cam repede, am dat-o pe a mea cu Forshe + ceară deja.(momentan o țin doar afară) tabla e o idee mai subțire ca la aia veche, (și Ford-ul Ranger din 2013 ruginea la fel repede , dacă nu chiar ,mai , in 12 luni avea pete r. pe șasiu)
Vizibilitatea din interior e jalnică , poți agăța orice oricând în oraș.
4x4 lasă de dorit...
Motorizarea e Renault Master 2.3
Consumul extraurban e senzațional pentru o mașină de 2,1Tone+ (6,9l)
Plasticele din interior 96% sunt mai prost finisate ,se văd juliturile mai repde, și te tai și mult mai ușor în ele , decât la modelul din 89.
(Dar tot Nissan-ul D21 folosesc ca mașina zilnică ,vizibilitate foarte bună, mai ales prin orășel , japan-tech-1989 cu motor 2.5 simplu si consum ok , poți merge lejer cu 4-a la 1200rpm cu 30-40kph).