Audi a publicat la începutul lunii octombrie o serie de teasere cu versiunea de serie a conceptului e-tron GT, ocazie cu care a oferit o serie de detalii despre sunetul artificial al modelului.
În schimb, germanii nu au publicat date tehnice pentru noul model. Conceptul care stă la baza lui e-tron GT era echipat cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, pentru a oferi astfel tracțiune integrală. În total, cele două motoare generau 434 kW, echivalentul a 590 de cai putere.
Totuși, publicația britanică Auto Express susține că versiunea de serie va fi mai puternică, întrucât va fi echipată cu trei motoare electrice. Două motoare electrice vor fi montate pe puntea spate, iar un al treilea va fi disponibil pe puntea față pentru a oferi astfel tracțiune integrală.
Sursa citată susține că motoarele vor genera în total echivalentul a circa 700 de cai putere. Nu este clar dacă această putere maximă va fi disponibilă doar pentru câteva secunde printr-un sistem de boost, așa cum se întâmplă și în cazul lui Porsche Taycan, care oferă în versiunea Turbo S 625 de cai putere și, prin funcția de boost Launch Control, 761 de cai putere.
Conceptul avea o baterie Li-Ion cu capacitate de 90 kWh și era montată sub podeaua conceptului, iar autonomia oficială era de peste 400 de kilometri.
Potrivit unor surse neoficiale, autonomia conceptului va fi valabilă și în cazul versiunii de serie.Via Motor1
aaaa, e scump... am inteles. bine zicea cineva pe aici ...saraci dar cu pretentii