Planurile Mercedes-Benz în ceea ce privește gama de modele electrice sunt cât se poate de clare. Nemții își doresc ca până în 2022 familia de electrice EQ să includă 10 modele care să acopere marea majoritate a segmentelor din piață. Până în acest moment, familia EQ are doar două produse: SUV-ul EQC și monovolumul EQV.
Acum, producătorului german a demarat testele cu viitorul EQB. Versiunea electrică a SUV-ului compact cu șapte locuri GLB a fost surprinsă de fotografii spion în timpul sesiunilor desfășurate pe drumurile publice.
Din punct de vedere estetic, viitorul EQB va integra o zonă frontală diferită comparativ cu cea a actualului GLB (foto). De asemenea, vom mai vedea și alte modificări de design, întrucât nemții vor ca SUV-ul electric să aibă un coeficient aerodinamic situat sub valoarea de 0.30.
Mercedes-Benz EQB va miza pe o platformă derivată din cea a viitorului hatchback electric EQA, iar prezentarea acestuia ar urma să aibă loc în 2021.
SUV-ul va integra un sistem de propulsie cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. Conform surselor apropiate companiei germane, GLB va avea o baterie de 60 kWh, iar autonomia acestuia va ajunge până la 500 de kilometri.Atât GLA, cât și GLB sunt două dintre modelele care fac parte din proiectul Mercedes-Benz de electrificare a gamei. Conform reprezentanților constructorului german, până în 2025 investițiile în acest segment vor ajunge la 9 miliarde de euro, iar portofoliul de vehicule electrificate (hibrid, plug-in hybrid, electric) va cuprinde 130 de versiuni.
Via | Autocar
(Unii care au Tesla vor să schimbe la EQC!!)
uite că vine şi EQB !!
Lansat mai întâi în China, uite că o să fie şi în Europa.
Plus bravo pentru GLE care are 100km electric apoi diesel, dar măcar în oraş este verde şi îi poate învaţa pe cei care o să îl folosească că de fapt în viitor nu au nevoie de diesel deloc.
2. E cumva *supra-compact* și nu prea... în fine, un struțocămiloi deloc conceput în perspectiva electrificării, dar uite că musai trebuie *curentat* și el. Ordin de sus -- și-ncă unul urgent, clar.
3. Audi e-Tron se vinde mai bine ca EQC (repet, cu gardă la sol ridicol de mică pt un așa-zis SUV) și oricum ambele sînt EV-cârpeli pe platforme ICE.
Deloc de mirare că-s halite de Tesle, oricât de șovini sînt nemții.
4. La cca. 1% vânzări BEV, procentul știrilor conexe depășește 50% !!!
Deducție logică: în operațiunea globală Hipnoza *E* se bagă așadar cărbuni la greu. :-)
Şi la telefonia mobilă era la fel, 1% aveau. Până când acum au toţi.
Cu maşinile electrice va fi la fel. Toate vor fi electrice, inclusiv TIRurile.
Şi pun pariu că şi avioanele. Nu încă dar sigur vor fi.
Cu siguranţă EQS va fi mai frumos decât EQC pentru că EQS va fi un model, la rândul lui, mai "egoist".
Dar pentru cei care vor 7 locuri şi confortul Mercedes atunci sigur vor merge pe EQB, care este în concurenţă cu viitorul Tesla Y !!