În luna februarie, Hyundai a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua generație i20. Hatchback-ul de clasă mică are un design nou, un interior modern cu sistem de infotainment cu ecran de 10.25 și motorizări mild-hybrid.
Constructorul asiatic lucrează și la o viitoare versiune de performanță, confirmată de un teaser, dar și de testele sub camuflaj ce au fost derulate pe circuitul de la Nurburgring.
Potrivit ultimelor informații, noul i20 N ar urma să utilizeze propulsorul de 2.0 litri pe benzină disponibil pe modelul i30 N. În cazul hatchback-ului de clasă compactă, motorul dezvoltă 250 de cai putere și un cuplu de 353 Nm.
O altă variantă în discuție este motorul de 1.6 litri T-GDI care livrează 177 de cai putere în cazul lui Kona. În această situație, propulsorul ar urma să fie modificat pentru a dezvolta peste 200 CP.
Via Autocar
insa ce se intampla cand pui un motor mare cu putere mare pe o masina mica si (relativ) usoara? iese o bomba
Aston Martin Cygnet V8 4.7 cu 430 de cai. Viteza maxima: 274 km/h
auto-data.net/ro/aston-martin-cygnet-v8-4.7-v8-430hp-automatic-33693