Văzută ca o speranță pentru renașterea companiei, Alfa Romeo 4C nu s-a ridicat până acum la așteptările constructorului italian. Cu toate acestea, voci apropiate companiei spun că sportiva 4C va primi un facelift până la finalul acestui an. În același timp, sursele menționează dispariția din ofertă a versiunii 4C Coupe.
În aceste condiții, Alfa Romeo 4C facelift va putea fi comandată doar în varianta Spider. Roberto Fedeli, inginer-șef în cadrul Alfa Romeo și Maserati, a declarat că versiunea revizuită a lui 4C va primi o direcție îmbunătățită și o suspensie modificată.
În același timp, surse apropiate constructorului italian spun că Alfa Romeo 4C facelift ar putea să primească și un motor nou care să înlocuiască actualul propulsor de 1.742 cmc și 240 CP. Din păcate pentru puriști, compania spune că transmisia manuală nu e în cărți pentru Alfa Romeo 4C facelift.
Oficialii constructorului italian motivează această decizie prin faptul că acest tip de transmisie nu este o opțiune cerută de clienți.
Via | Jalopnik
nici ceilalti mai descuiati la mine si nu asa bogati, au inteles asta...
una este sa stai cu o mana libera (dreapta) si sa savurezi o cafea sau sa mananci un corn, fara sa stai ca idiotul si sa pui cafeaua jos... schimba viteza... i-a cafeaua de jos... etc..
numai idiotii vor sa "munceasca" conducand apasand ca bezmenticul pe ambreiaj si cu mainile prin schimbatorul de viteze...
ni-nooo.....ni-nooo
nici ceilalti mai descuiati la minte si nu asa bogati, au inteles asta...
una este sa stai cu o mana (dreapta) sau cu amandoua si sa savurezi o crupa pur sange, de rasa, sau sa masezi un san ca rodia coapta, fara sa stai ca idiotul si sa fii atent la ce fac ceilalti in trafic... accelereaza, franeaza, tine, schimba directia... suna periculos, trage fusta mai jos, e atat de frumos... etc..
numai idiotii vor sa "munceasca" conducand apasand ca bezmenticii pedalele, cu mainile pe volanul devenit intre timp atat de nefolositor...
Nu neg ca cutia automata este de preferat fiind mult mai lejer de condus, insa nu toata lumea are bani suficienti. In plus primele generatii ,DSG de exemplu, au cam avut probleme de fiabilitate, lucru cumoscut de toata lumea presupun. Din cauza asta marea masa de clienti din Romania, care cumpara second hand, ca nu pot financiar mai mult, au preferat cutiile manuale.
Problema grupul german de kk VAG care a facut un DSG nefunctional, in timp ce alte grupuri aveau dual-clutch care funtiona foarte bine
sau a Toyota care avea sistem sun-moon gears care functioneaza foarte bine !
Daca vreau alceva, ma duc in alta parte (cafe/bistro ptr primele doua, bar ptr al treilea si ptr restu nu se spune...).
Dar nu toti conduc/sofeaza/piloteaza masina... unii doar se plimba... altii doar se afla in treaba/treacat...
Oricum, daca nu ai mainile unde trebuie sigur risti ninooo-ninooo.... si nu doar in trafic...
Aaaa... si inca ceva: toti cei care fac ca mine sunt idioti?!?... moncher??? Doar ptr ca ne place sa „simtim„ masina???
PS: bine ca macar nu am facut asa multe greseli ortografice si dezacorduri... ca cine stie ce mai eram...
Este ok să simţiţi maşina dar şi în zona maşini de sport nu mai fabrică cu stick ci cu cutii automate.