Informaţii despre viitoarea generaţie Dodge Viper

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 13.09.2010
Conceptul care anticipează noua generaţie Dodge Viper ar putea debuta abia peste di ani. Supercarul american va ascunde sub capotă un motor capabil să ofere chiar şi 700 de cai putere.

Esential

700 de cai putere ar urma să ofere motorul V10 de care va beneficia viitorul Dodge Viper.

După ce a ajuns în garajele a 25.000 de clienţi din toată lumea, din 1992 şi până în prezent, supercarul Dodge Viper, un model iconic pentru constructorul american, şi-a luat anul acesta la revedere de la fanii săi. Nu pentru mult timp însă, pentru că producătorul american îşi propune să lanseze un urmaş cu ajutorul partenerilor italieni de la Fiat.

Primul semn al colaborării dintre cele două parţi ar putea veni abia peste doi ani, când în cadrul unui important salon auto de peste Ocean, Dodge va expune conceptul care anticipează viitoarea generaţie Viper.

Pentru a putea face faţă competiţiei actuale din segmentul modelelor exotice, supercarul va avea nevoie de un motor puternic, capabil să ofere performanţe de invidiat, dar şi un consum accpetabil. Americanii nu vor cădea însă prada ispitei eco şi vor păstra sub caroserie un propulsor pe benzină, cu zece cilindri în V şi o capacitate impresionantă, de 8.4 litri. Motorul va beneficia de cea mai nouă tehnologie de injecţie directă şi va fi capabil să livreze un total de 700 de cai putere, supunându-se în acelaşi timp şi normelor de poluare.

Şasiul nu va fi complet modificat, însă va exista o îmbunătăţire considerabilă a sistemului de direcţie şi implicit a manevrabilităţii.

Spiritul tradiţional nu va fi nici el afectat, şoferul urmând să dispună de o cutie manuală şi de sisteme de siguranţă complet dezactivabile. Surse neoficiale anunţă chiar o colaborare cu Ferrari în acest domeniu, italienii urmând să ofere consultanţă pentru dezvoltarea sistemelor electronice de control.

Dodge ar putea lansa şi o versiune entry-level a lui Viper, propulsată de un motor V8, cu performanţe ceva mai modeste.

via | autoblog

Comentarii (4)

  • "ECO" si " 8,4 litri " nu au ce cauta in acelasi paragraf ... nu au ce cauta pe aceiasi pagina... nu au ce cauta . (punct) !

    parerea mea :)
    11 2
  • demonel
    @unckle
    ba da! daca il compari cu o termocentrala e eco :)))) si la cat combustibil inghite sta si mult timp in garaj deci foarte eco :D
    6 1
  • Bravo Dodge!
    In sfarsit o masina care isi pastreaza traditia. Bravo Dodge! Bine fac ca nu baga hibride si alte balarii. E o masina sport trebuie sa aiba performante si sa consume mult. Si nu e chiar un capat de lume un consum de vreo 30 l /100. Tot respectul pt ei.
    1 4
  • octavian
    @ghiri consum de 30L/100km??????/ Poate cand sta la relanti la semafor, sau in a 6-a la 2000rpm. :))
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru