În luna februarie a anului trecut, Hyundai prezenta lumii întregi modelul cu zero emisii Ioniq 5. Primul model dezvoltat pe arhitectura E-GMP, dar și primul model comercializat sub brand-ul Ioniq.
Gama lui Ioniq 5 va fi îmbogățită cu o versiune de performanță N, debutul acesteia urmând să aibă loc până la finalul acestui an. Până atunci, însă, inginerii Hyundai continuă să le calibreze până la cel mai mic detaliu, prototipurile fiind surprinse de mai multe ori în teste, inclusiv pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife.
Din punct de vedere estetic, viitorul Ioniq 5 N va miza pe un aspect sportiv, cu elemente specifice modelelor N. Ne referim aici, printre altele, la jante supradimensionate, spoilere revizuite, o gardă la sol coborâtă și, desigur, accente roșii.
Interiorul va fi preluat de la modelul standard. Vor exista, desigur, câteva excepții: scaune sport, accente roșii și aici, tapițerii noi, pedale din aluminiu și volan cu butoane specifice.
Nu va lipsi suspensia sport, frâne mai performante și un sistem de propulsie (format din două motoare electrice) care va dezvolta, potrivit zvonurilor, aproape 600 de cai putere.
În aceste condiții, viitorul Ioniq 5 N ar trebui să atingă 100 de km/h în circa 3.6 secunde.Când va debuta, modelul de performanță coreean va avea destui rivali, inclusiv Ford Mustang Mach-E GT, Kia EV6 GT, Tesla Model Y Performance și Volkswagen ID.4 GTX.
via Carscoops
Comentarii (0)