În cursul zilei de 6 iulie, Mercedes-Benz a publicat prima imagine cu noua versiune a sistemului de infotainment MBUX, tehnologia urmând să debuteze pe viitoarea generație Clasa S. Acum, reprezentanții producătorului german au pregătit un scurt clip dedicat viitorului vârf de gamă.
Noua generație Mercedes-Benz Clasa S va fi prezentată oficial în luna septembrie în cadrul unui eveniment care va avea loc la Sindelfingen. Modelul va avea la bază o platformă nouă, iar conform declarațiilor lui Markus Schäfer, membru în consiliul de administrație Daimler, Clasa S va fi disponibil și într-o versiune plug-in hybrid.
În acest moment nu există informații despre sistemul de propulsie folosit, însă reprezentantul Daimler a menționat că varianta PHEV va fi capabilă să ofere o autonomie electrică de circa 100 de kilometri.
La fel ca până acum, noul Clasa S va fi disponibil în versiuni cu roți motrice spate sau tracțiune integrală, dar și în variante AMG și Mercedes-Maybach.
În plus, în urmă cu câteva săptămâni, Jürgen Weissinger, directorul departamentului de dezvoltare, a precizat că viitorul Clasa S va putea fi comandat și alături de motorizarea V12. În premieră, unitatea de 6.0 litri va fi disponibilă și în variantă cu tacțiune integrală 4Matic.O altă premieră pregătită de Mercedes-Benz constă în introducerea unui Head-up Display care folosește realitatea augmentată pentru sistemul de navigație. Realitatea augmentată a fost utilizată pentru prima dată de Mercedes-Benz pe actuala generație Clasa A, însă tehnologia funcționa doar la nivelul ecranului central.
Noua generație Mercedes-Benz Clasa S va fi produsă la uzina Factory 56 din Sindelfingen.
Autonomia pur electrica de 100 km este EXCELENTA!!!
BRAVOS MERCEDES BENZ!!!!
Ok fata de acel standard de 12 ani, mai sunt si exceptii, gen Renault cu 6 ani, dar mai multa incredere am in Renault decat in alte marci care ofera 12 ani, dar care dovedit ruginesc mai devreme. Vorbesc din experienta, despre masini pe care le-am detinut in familia mea largita sau cercul meu de apropiati si pe care le cunosc bine: Renault Megane 2005 fara urma de rugina dupa aproape 12 ani, Skoda Fabia 2001 si Peugeot 307 2002 fara urma de rugina ambele dupa 14 ani, pe cand la Hyundai Accent 2006, Ford Fiesta 2005 si Focus 2006 rugina pe suprafete extinse a aparut deja dupa mai putin de 8 ani. Iar stau destul de prost la coroziune italienele. Nu am detinut italiene, dar Fiat-urile anilor 2005-2015 ruginesc in prostie, mai ales cele care au fost taxi. Cine e din Buc. poate vedea cateva mostre abandonate langa arena nationala, pe latura dinspre bd. Basarabia, sunt modele de Albea si Linea ale unei firme de taximetrie. Iar sta rau Dacia la coroziune, cu parere de rau o spun, dar asta-i adevarul, cel putin Logan sta rau de tot, dar aici este explicabil, pentru ca Dacia nu aplica absolut deloc galvanizare la caroserie, tocmai pentru a tine preturile cat mai jos, doar e marca low-cost, sau smart-buy cum se zice mai nou.
La fel ca Mercedes-Benz, nu-i asa ursule? :)))
@andrei: da, eu si cei din familia mea tinem masinile cel putin 10 ani. Suntem oameni normali, care muncim si facem bani cu greu si ne cumparam masini simple, populare, nu suntem bastani sau mafioti care isi schimba masinile de lux la fiecare 1-2 ani. Daca nu ar exista uzura morala si fizica si progresul tehnologic atat de accelerat incat sa faca o masina mai veche de 10 ani nerentabila dpdv al investitiei in piese si al consumului fata de una noua, probabil ca le-am tine si 20 ani, cum se tineau odata masinile.
De altfel, bătrânul meu se trambalează cu un MB din 2002 (E270 CDI) şi, oricât s-ar ocupa de caroserie, tot nu poate evita “problema”. Dar nici interiorul nu mi se pare unul demn de o marcă “premium”. Mă rog, omului îi plac motorul şi ţinuta de drum, ceea ce, d.p.d.v. empiric, nu contest. Ei, E-Klasse de astăzi este (nu doar pare) altceva. Mi-e mai mare dragul. Arhitectură realmente evoluată, motorizări pe toate gusturile (ai la dispoziţie o gamă largă de puteri şi în cazul MAS, şi în cazul MAC). Singurul element care îmi repugnă se referă la dimensiunile exagerate ale ecranului tactil, dar nici cu BMW Seria 5 şi cu al meu Audi A6 nu mi-e ruşine! Căci, în ziua de astăzi, încurajează Triada un pilotaj responsabil de n-are aere. Dar nu numai dânsa (palidă consolare, totuşi).
Despre S-Klasse: deşi design-ul se prezintă şi mai spectaculos (mai ales după ultimul facelift operat), îmi exprim profunda dezamăgire în privinţa mentalităţii românului nostru, care, în general (or exista şi excepţii salutare, dar rare precum floarea de colţ), nu ştie (sau nu vrea?) să-i asigure cadrul social adecvat! Dau numai două exemple în acest sens: îl parchează (unii chiar de obicei) pe locuri jalnic amenajate şi cu ambianţă asemenea, îl conduce pe drumuri a căror “configuraţie” nu se împacă defel cu “statutul” maşinii. Evident, aceleaşi consideraţii sunt valabile şi dacă luăm în calcul Seria 7 şi A8. În orice caz, aceşti oameni înţeleg prin marcă de lux parada forţei financiare şi…atâta tot. Axiomatic, se va sfârşi pământul şi tot n-ar fi de sperat că va surveni vreo transfigurare lăuntrică…Mai ales cu aşa sisteme/instituţii educaţionale (tocmai cele tradiţionale s-au prăbuşit: familia, şcoala, chiar şi…biserica, cu “b” minusculă).
Eh, din nou, ne putem consola cu faptul că nu s-o întâmpla doar pe plaiurile mioritice :)
PS. Şocul cel mai puternic l-am resimţit când m-am aplecat (din cauza unei…premoniţii) să mă uit pe “dedesubtul” unui MB G500 4x4 (ultimul 4 la puterea a doua) expus admiraţiei publice. M-au imitat ceilalţi spectatori şi apoi din toate piepturile s-a ridicat un “Wow! Şi ei cer peste 200.000 de euro pe aşa ceva?!”…