Esential
375 | de cai putere este bagajul de resurse de care dispune Porsche Cayenne S Hybrid. |
6.8 | litri/100 de km este consumul mediu de carburant al viitorului Cayenne S Hybrid. |
375 | de cai putere este bagajul de resurse de care dispune Porsche Cayenne S Hybrid. |
6.8 | litri/100 de km este consumul mediu de carburant al viitorului Cayenne S Hybrid. |
Desi mai sunt aproximativ patru saptamani pana la debutul oficial al noului Porsche Cayenne Hybrid in cadrul Salonului de la Geneva, britanicii de la Autocar au reusit deja sa intre in posesia primelor informatii despre SUV-ul german. Hibridul va debuta odata cu noua generatie a singurului SUV din istoria Porsche si va profita de experienta grupului Volkswagen in domeniul propulsiei alternative.
Sub capota se va afla unitatea V6 de 3.0 litri de provenienta Audi, capabila sa ofere 325 de cai putere si un cuplu generos de 440 Nm. Motorul cu sase cilindri va fi asistat de un propulsor electric de 50 de cai si 250 de Nm, care urca astfel bagajul de putere la un total de 375 de cai, cu 20 CP peste ceea ce oferea Cayenne S echipat cu unitatea V8 de 4.8 litri.
Multumita pachetului de baterii litiu-ion, Cayenne Hybrid poate parcurge o distanta de numai 2 kilometri doar in modul electric, fara a depasi insa viteza de 50 de km/h. Puterea va fi transmisa ambelor punti prin intermediul unui sistem de tractiune integrala Torsen, mai usor si mai compact, similar cu cel de pe Audi Q7.
Noutatea trenului de rulare hibrid este insa functia care decupleaza cutia automata cu opt rapoarte atunci cand nu se mai exercita presiune pe acceleratie, ecuatie valabila atunci cand viteza nu sare de 157 de km/h. Potrivit celui care a condus proiectul, Michael Leitters, functia poate fi numita "navigare", ea ajutand mult la reducerea consumului de carburant.
In ciuda veleitatilor ecologiste, Cayenne Hybrid poate accelera de la 0 la 100 de km/h in 6.5 secunde fiind capabil totodata sa remorcheze pana la 3500 de kilograme. Nici la capitolul economie hibridul nu sta rau, cei 6.8 litri/100 de km facand din noua versiune cel mai ecologic Porsche creat vreodata. La aceasta distinctie se adauga si o rata a emisiilor de numai 193 g/km.
via | autocar
Care "experienta grupului Volkswagen in domeniul propulsiei alternative" ???
Chiar pe toti va plateste VW sa aberati?
Cei cu experienta sunt Toyota,stiti voi,aceia cu ochii mici nicidecum VW cu a lor Bluemotion...
Deveniti tot mai partinitori si lipsiti de credibilitate!!!
Bravo lor, au dovada ca se poate realiza si performanta cu consum mic.
In loc sa traduceti mot-a-mot din engleza, mai bine studiati cazul de doua ori. In primul rand, n-ati tradus bine, pentru ca "20bhp shy of Cayenne S" inseamna 20bhp mai PUTIN decat Cayenne S. In al doilea rand, Cayenne S are 385 CP, deci Cayenne Hybrid are 10 CP mai putin decat Cayenne S. Iar bhp e diferit de hp (CP).
Lectura placuta.