Infiniti vrea să-şi tripleze vânzările până în 2016
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Marca Infiniti pregăteşte un asalt asupra segmentului premium, ţintind o cotă de piaţă de 10% în termen de cinci ani. Pentru a realiza acest obiectiv îndrăzneţ, cei de la Infiniti trebuie să-şi tripleze vânzările, pentru a urca de la 170.000 de unităţi la 500.000 de unităţi pe an. Japonezii sunt încrezători, deoarece pregătesc o serie de modele noi în următorii cinci ani, unele dintre ele urmând să fie mai accesibile. Cel mai accesibil Infiniti de pe piaţă va fi prima compactă a mărcii, inspirată de Etherea, model care nu are încă un nume, dar despre care se ştie că va beneficia de o platformă cu tracţiune faţă.
Andy Palmer, şeful departamentului de planificare şi comunicare de la Infiniti, a dezvăluit faptul că marca japoneză va debuta pe numeroase pieţe în curând. Practic, până în 2016, Infiniti va lucra pe 70 de pieţe. În prezent, constructorul japonez lucrează doar cu 38 de pieţe, de unde şi volumul redus al vânzărilor în raport cu rivalii.
Odată ajunşi pe pieţele noi, cei de la Infiniti vor trece prin aceeaşi fază de acomodare pe care au întâmpinat-o în Europa, în 2008, la debutul pe Bătrânul Continent.Problema mărcii japoneze a fost de recunoaştere în rândul clienţilor, celelalte mărci de lux din Europa fiind deja cunoscute de public. Tocmai de aceea, Infiniti a semnat un parteneriat de imagine cu Sebastian Vettel şi cu Red Bull Racing, ceea ce îi va ajuta pe japonezi să-şi mărească "vizibilitatea" pe piaţa europeană. Parteneriatul cu Red Bull Racing va fi mai strâns în viitor, echipa de Formula 1 urmând să-i ajute pe cei de la Infiniti la dezvoltarea modelelor noi, în special pentru versiunile echipate cu sisteme de propulsie hibridă.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Hyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). (24.11)
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
Bafta!