Infiniti, marca premium a celor de la Nissan, îşi pregăteşte o întreagă armată de strategii prin care va încerca să atace trio-ul german BMW-Audi-Mercedes aflat în fruntea vânzărilor premium la nivel mondial. Primul pas a fost aducerea unui nou preşedinte, Johan de Nysschen, fost la Audi, olandezul fiind înscăunat în poziţia supremă Infiniti în cursul verii trecute. Urmează, conform oficialului mărcii, un atac la baionetă iniţiat de Infiniti, coloana vertebrală a strategiei fiind creşterea substanţială a calităţii produselor oferite de brandul japonez.
"Infiniti îşi doreşte să deranjeze status quo-ul din segmentul premium", a spus de Nysschen în cadrul unei întâlniri oficiale cu presa care a avut loc cu ocazia prezentării noului Q50 (foto), înlocuitorul vechiului Infiniti M.
Acesta a mai declarat că scopul Infiniti este de a creşte în vânzări de la 170.000 de unităţi anul trecut la 500.000 în 2016. "Pentru ca Infiniti să devină un brand cu adevărat dezirabil, trebuie să lucrăm mult la îmbunătăţirea percepţiei publicului. Ne vom extinde în noi segmente, iar acest lucru va fi benefic pentru imaginea brandului şi pentru vânzări. Dar pasul crucial este îmbunătăţirea calităţii produselor noastre", spune şeful mărcii.Pentru ca scopul celor de la Infiniti să fie atins iar marca să ajungă în Top 3 branduri premium la nivel mondial, Carlos Ghosn - directorul Renault-Nissan - va implementa un program care îşi propune să stabilească un clasament al celor mai bune fabrici Infiniti din lume. În cadrul acestuia, angajaţii vor trece printr-o serie de cursuri care se numesc "Infiniti Mind Training", scopul fiind acela de a le insufla acestora un sentiment de mândrie şi de apartenenţă la marca pentru care lucrează în paralel cu îmbunătăţirea calităţilor de producţie.
via ANE (înreg.)
la polul opus e...nimeni altul decat....subaru!
Si bine ca il aduc pe japonezul asta "Johan de Nysschen" (fost la Audi) :)) Mai ai nevoie de explicatii?? QED
probabil vor ajunge la cele 500.000 modele/an insa nu mai curand de 2020.....si asta doar daca vor ridica calitatea per total a masinilor.......
si industria auto este pe modul 'stand-by' de cativa ani.........deci pt. moment mi se pare imposibil de realizat.......
Sanatate maxima!