Infiniti va profita de experienţa partenerilor de la Red Bull Racing în Formula 1. Constructorul nipon plănuieşte să utilizeze tehnologie folosită în Marele Circ pe viitoarele sale modele de performanţă, reunite sub gama IPL (Infiniti Performance Line). Cu o asemenea expertiză în spate, modelele japonezilor vor putea ataca un segment dominat în prezent de diviziile germane M, AMG şi RS.
Primul model care ar urma să beneficieze de pe urma experienţei dobândite de Red Bull în Formula 1 este noul Q50, prezentat în premieră mondială la Detroit şi aşteptat luna viitoare la Geneva. Sedanul, care înlocuieşte vechiul G, este un rival declarat pentru BMW Seria 3 şi Audi A4 şi ar putea fi primul produs al gamei de performanţă IPL.
Despre versiunea de serie a noului Q50 se ştie deja că va prelua motoare Mercedes, în urma alianţei create între constructorul german şi Alianţa Renault-Nissan, părintele Infiniti. Este însă greu de crezut că divizia AMG din Affalterbach va ceda propulsoarele sale japonezilor.
Tocmai de aceea Infiniti trebuie să caute şi să găsească noi resurse de propulsie pentru vehiculele IPL.Pe lângă inovaţiile tehnologice, Red Bull ar urma să ofere şi consultanţă extrem de valoroasă. S-a dovedit deja utilitatea unei coordonări de acest tip în urmă cu un an, când Infiniti a lansat ediţia limitată FX Sebastian vettel, creată sub atenta supraveghere a pilotului de Formula 1. Acesta a condus maşina, a promovat-o, dar a şi oferit informaţii preţioase inginerilor care au lucrat la modificarea şasiului.
Pe viitor, exemplul s-ar putea repeta. Ajutorul oferit de Red Bull ar putea duce şi la dezvoltarea unor noi ediţii speciale cu numele producătorului de băuturi energizante ca modalităţi de promovare.
via autoblog
Riscul meserie.
Insa trebuie sa recunoastem asta.Japonezii sunt foarte sus fata de nemti in special la fiabilitate.
Si ca proprietar de masina germana chiar mi-e jena cand ma intreaba cineva ''daca am avut probleme cu masina'' si eu ca deobicei trebuie sa il mint,iar de rusine le spun de fiecare data ''am schimbat doar consumabilele'' ,fara sa mai incep sa enumar problemele care chiar le avusesem
Restul sunt basme!
@@Copac.Sunetul regizat de pe Infiniti se aude de 15 ori mai bine decat pe AMG,M,sau RS .DC? Se aude intr-un stil aparte ,intr-un stil mai rafinat ,fata de uraitul esapamenteor celor trei care bineinteles au boser activ special care capteaza, amplifica si transmite sunetele motorului.
Iar tu cel de sus. O sa scap de ea cand o sa ii vina randul.Pana atunci ,ce am ales asta am primit .Am vrut imagine de marca,confort si rafinament,insa nu m-am mai gandit si ce probleme voi avea cu ea pe viitor.
Si apropo tinere.Eu nu visez,eu sunt trezit la realitate asa cum am spus .Daca vei arunca o privire pe contul meu vei observa.Insa eu nu sunt ca voi sa visez numai masini germane si nu imi place sa ma laud cu masinile mele,si am invatat cu mult inaintea voastra sa scap de boala aceea ''a aceluia care ,daca a avut o masina ,a lui e cea mai buna''.
Asa ca priveste realitatea.Iar Nissan are niste motoare de 10 ori mai rezistente decat AMG,M, si RS care sunt bune doar in linie dreapta si atat .Iar Japonezii de la Nissan au reusit sa faca o masina exceptionala, un super-car: Nissan Skyline GT-R R35 AMS Performance Alpha9. Cu o acceleratie 0-60 mph in doar 2.6 secunde si cu 850cp, este prima masina care a scos 9.33 sec. pe un "1/4mile" (sfert de mila).Intra in lupta directa cu Bugatti Veyron Super Sports cu o acceleratie 0-60 mph in 2.5 sec si 1001cp.Diferenta dintre cele doua masini este pretul: 127.000$ -> GT-R R35 AMS Alpha9 si 2.400.000$-> Veyron Super Sports.
De altfel noul GT-R are o timonerie a cutiei, îmbunătăţită şi ea. De asemenea, anumite zone ale maşinii au fost ranforsate pentru o rigiditate structurală mai bună, rezultatul direct fiind legat de comportamentul maşinii pe şosea. Tot la acest capitol vin şi suspensiile asimetrice ,astfel, arcurile suspensiilor au fost întărite pe partea stângă pe faţă şi sunt inegale pe spate. Dacă roţile primesc o încărcătură inegală atunci când maşina stă, pe şosea lucrurile se schimbă, iar suspensiile sunt perfect egale, permiţând un comportament dinamic net îmbunătăţit.
In plus asta este realitatea japonezii sunt peste .In trecut marcile germane bateau japonezele,insa acum s-a schimbat iar lucrurile au luat cu totul o alta intorsura.
Si eu zic sa te rezumi pe anumite idei ,modul tau de gandire este caracteristic multor melteni de pe aici,iar ca inteligenta slabut.De ce zic asta? Fiindca te-am intrebat sa imi enumeri un supercar care bate GT-r la aceste capitole : Raport pret/performanta si fiabilitate .
Iar in caz ca nu stiai Chiar este un supercar AMG ,se numeste SLS si este slabut din toate punctele de vedere siu nu corespunde deloc cerintelor sau avantajele cerute de mine mai sus.Probabil de asta nu te-ai mai obosit sa il numesti ,si ai bagat-o paia cu ''vezi tu AMG-urile sunt numai supersport ''.Inca cateva comentarii si incep sa scot adevarul de la tine.Incepi sa recunosti ca nemtii sunt praf la supercaruri si ca ei fac numai masini supersport cam asta reiese din ce ai zis tu.Dar lasa asa ,nu mai zice nimic.Te-ai facut de ras prea mult.
Ai inteles gresit pretenas.Dintre toate supercarurile ca raport/pret/performante/fiabilitate GT-R este cea mai buna achizitie.Stii de ce? Fiindca bate la performante chiar si un Ferarri sau un Lamborghinii care nu prind suta in mai putin de 3 secunde.GT-R se aproprie de performantele unui Veyron,si toate astea cu un pret foarte mic fata de altii.Imi pare rau ca incerci sa vii cu argumente decente,insa cam delirezi.Eu vorbesc cu tine numai despre Nissan-Infiniti ,iar tu vii si spui de Lexus ,si de Juke care sunt exemplare rare cu licenta.
urinity suna atat de bine si-au fost atat de "fiabile" incat de-acum incolo vor primi motoarele de la Mercedes. Este decizia "geniului" brazilian din fruntea combinatului de ciment nissan, care s-a saturat de vanzari mediocre si imaginea tot mai stearsa din ultimii ani. Este si normal cand vrei ai o "divizie de lux" sa te duci la cel mai bun sa iei lectii.
Puisor, urinity ia nu doar motoare de la Mercedes ci si arhitectura masinii. Te rog sa nu-ti dai cu tesla-n-c... sau cu ciocanul peste degete din cauza asta. Chiar nu se merita.
@copac, sincer m-ai cam facut curios. Zi-mi si mie cu ce te-a suparat asa rau Audi-ul de il ponegresti in halul asta. Nu de alta, dar si eu am o masina "de-a casei" si sincer chiar sunt multumit de ea. Pana acum in afara de ulei si filtre si doua becuri nu am schimbat nimic la ea... merge la fel de bine ca acum 3 ani cand am cumparat-o (la mana a doua). Deci chiar as fi interesat de un raspuns.
Mai departe. Domnilor, oare chiar asa de important este ca o masina ajunge la 100 km/h in mai putin de 3 (trei) secunde, in conditiile in care se face comparatie cu un SLS AMG care ajunge in mai putin de 4 (patru) secunde? Si oricum comparatia dintre un GTR si un SLS AMG e total gresita.
SiCopac, fii sigur ca Mercedes, BMW si ca sa vezi, inclusiv Audi sunt in stare sa faca o masina precum un Nissan GTR, dar nu asta isi urmaresc. Pentru ca potential au. Apropo, stiai ca in anii '30 Audi batea recordul de viteza cu peste 400 km/h? Iar cativa ani mai tarziu Mercedes atingea peste 700 km/h? Sa mai spunem ca primul super sport de serie a fost SL Gullwing? Sa mai spunem ca tot Audi e compania care a lansat prima masina de raliuri cu motor central? Se intampla in anii '30. Sa mai spunem ca tot de atunci Audi si Mercedes aveau motoare V12 si motoare supraalimentate?
Si crede-ma, mai sunt muuulte. Hai sa se bazeze si ei pe experienta din raliuri si F1 sa vedem atunci ce ne da (tineti-va bine daca ar face asta Mercedes, pentru ca este din foartele putine companii care a castigat cam tot in competitiile unde a participat).
Un GTR este el foarte performant si ai dreptate cu supensia (mai adaug ca nu toate motoarele au aceiasi putere... deci e posibil sa te trezesti cu un motor mai puternic decat cum zic cei de la Nissan, si ca rotile au un sistem special de prindere a penurilor pentru ca sunt supuse la niste forte care le pot distruge usor).
Si oricum este mai usor sa modifici puterea unui GTR, pentru ca nu este la fel de complex construit (inca un motiv pentru care e mai ieftin). Ideea este ca un SLS te face fericit si cand mergi pe autostrada cu 200-250 km/h (evident in Germania) si cand mergi in oras cu 50-60 km/h, si cand te dai pe circuit cu 300 km/h. Ori chestia asta un GTR nu prea reuseste. "Sufletul"lui este pe circuit si pe drumuri virajate. Cam asta le face unice atat pe GTR, cat si pe Lancer Evo sau pe Impreza WRX STI. Cand vor fi mai capabile si pe alte tipuri de sosele va creste si pretul. Si cand vor fi la fel de confortabile si de luxoase. Pana atunci eu zic sa nu mai compari GTR cu niciun AMG, M sau RS. Uite, pentru asta avem Infiniti. ;)
Si apropo, aici nu vorbim de fiabilitate. Cel putin teoretic, atunci cand iti permiti o masina de peste 60-70000 de euro intretinerea nu trebuie sa fie o problema. Altfel proprietarul este un cocalar care s-a intins prea mult. Scuze pentru cele cateva greseli gramaticale.
Iar Subaru vezi ca au scos si ei cate ceva in domeniul performantei:
In primul rand.. Subaru a introdus tractiunea integrala in 1972, Audi si BMW in 1980 iar de VW nu are rost sa vb. Asadar, Subaru are un avans de 8 ani fata de competitorii directi si sa nu uitam ca sunt de pe un continent nebun cu tehnologia asadar au progresat destul de mult. In al 2-lea rand, un motor boxer si o tractiune integrala se pupa mult mai bine decat un motor cu cilindrii in linie asadar intregul ansamblu este mai bun.
Sistemul lor 4x4 este unic si mult mai performant decat majoritatea sistemelor actuale iar calitatea modelelor lor se ridica la un nivel superior modelelor europene.
C-au recuperat, ca au si ei cateva modele legendare care au avut si rezultate in motorsport, de acord, dar nu veni cu ceea ce nu exista pt ca istoria este alta, nu vreau sa incep eu acum iar discutii interminabile de japonezi vs europeni, dar in materie de orice inovatie, performante si tot ce tine de automobilul de astazi si de ieri,( sa mai zic de Saab si Volvo?) europenii sunt pe primul loc, automobilul si "apa calda" in industria auto pe Batranul Continent au aparut, si pot sa ma duc chiar si la revolutia industriala, tot de aici s-au exportat si-n America si "know how-ul" si tot ce-a fost necesar pt ca apoi si acolo sa apara multe progrese in materie de orice, pai cand se facea in SUA Ford model T japonezii erau calare pe cai cu sabiile, cand inainte de 1900 in Europa erau primele motociclete japonezii nici biciclete nu aveau, deci lasa tu te rog Infiniti care va primi motoare de la Mercedes, macar asa din respect, ca fan auto ce esti, ce zici?
Eu unul nu desconsider vreo marca japoneza, au ajuns prin multa munca acolo unde sunt astazi, dar sa nu incurcam "borcanele" auto, stiu ca istoria este istoria si prezentul este...prezent, dar cand invoci trecutul scurt al unor modele sau marci japoneze se impun niste precizari, poate nu le cunosteai, nu-i problema, cat traim invatam.
Vali, ca sa fie "tacamul complet", ai uitat de McLaren. McLaren si BMW. Acum mai bine de 20 de ani si-au unit fortele si a iesit o masina care inca mai socheaza. In opinia mea McLaren F1 este masina anilor '90, chit ca este peste 1 000 000 de dolari.
Oricum pana va adopta si Toyota de exemplu politica asta va mai trece ceva timp, mai ales in ceea ce priveste Europa. Pentru ca in general aici masina nemteasca e sfanta pentru foaaarte multi. Daca e bine sau nu... depinde cum vezi lucrurile si in ce extrema pici.
Ai dreptate, nu conteaza cine ai fost, conteaza cine esti, si ca sa vorbim la subiect, cine este mai Infiniti in prezent?. Si tu nu intelegi ca la categoria supercar pretul conteaza mai putin? Oricum Nissan subventioneaza puternic pretul la Gt-r sa se mire cei ca tine ca este super ieftin, tu intelegi ca un Mclaren F1 din 1993 fata praf orice GT-R si-n momentul de fata? Asta standard, daca primeste modificari la revedere...Dakar? Pai unde este Mitstubishi in prezent daca tot spui ca nu conteza trecutul? Te agiti ca o musca intr-un borcan, asta faci.
Se pare ca nu stii nimic despre BMW si mai te numesti si fan.
Prima motocicleta BMW a fost R75 Sahara si a fost produsa in 1942.Si da ,japonezii aveau biciclete pe atunci ,unele dintre cele mai bune .De fapt tot ei au inventata bicicleta cu baterii ,adica cea electrica si era vanduta sub o firma numita Kirowo.Ei creau biciclete mai mult pt festivitati si concursuri nationale ,deci erau foarte buni la asta,pe atunci europeni chiar era pe nicaieri.Odata ce timpul a trecut ,de la infiintarea mai multor companii,japonezii au inceput sa produca cele mai performante motocioclete.In prezent Suzuki a creat o motocicleta care a facut muci un Veyron in line dreapta nu stiu daca ai auzi ,dar s-a difuzat si pe posturile de stiri.
http://hayabusatheking.blogspot.ro/2011/01/hayabusa-king.html
Cea inovat Hyundai ,ia priveste :
http://www.automarket.ro/stiri/un-grup-de-cercetatori-coreeni-a-dezvoltat-bateriile-auto-care-se-incarca-46383.html
http://www.automarket.ro/stiri/hyundai-este-cea-mai-inovativa-companie-auto-in-2012-49570.html
Nu este nici un top pretenare, ci doar o realitate care curma inima multor infocati ca tine.Am mai zis si eu detin o marca germana ,insa nu ma laud si nu sunt atat de infocat ca voi.Desi nu as avea cu ce sa ma laud .Cu ce ,ca am avut probleme mecanice cu ea? Probabil voua vi se pare un fleac ,dar cand se intampla asta pe pielea ta si trebuie sa scoti bani si iar bani din buzunar deja incep sa imi pun mainile in cap fiindca nu ma asteptam de la o marca cu imagine si ultralaudabile de toti cretinii in Romania.Eu zic sa incheiem caci orikum nu vei intelege.Fiecare cu parerile lui ,e cel mai bn asa
Nu de alta, dar am si eu cunsotinte care au A4, unii au depasit 300000 de km si nu a desfacut motorul, nu le-a picat turbina, injectoarele sau volanta... toti merg in fiecare zi cu ele si nu prea le-au facut probleme incat sa regrete ca au luat asa ceva. Deci te rog sa imi spui. Multumesc!
OK .Detin un A4 1.9 tdi 131 cp
probleme avute pana in 38 mii km.
- schimbat un bec stop spate
- schimbat stergatoare (doar lamele de cauciuc)
- schimbat bateria
- schimbat burdufe planetara
- schimbat MAF
- schimbat fulie ambreiaj compresor AC - 500ron
Nu mai pun aici filtrele + uleiul + distributia
Iar de la 38 in sus iti mai pot spune una si ''iti ajunge'',nu vreau sa ma intind asa cum am zis.
-cateva probleme cu EGR-ul,
-debitmetrul nu mai functiona,
@laucalin
Eu pun pariu ca nu are Audi, este un fanatic de japoneze care incearca sa faca de ras marcile nemtesti si nici nu mai stie ce sa inventeze , un om care are probleme cu masina si nu mai vrea sa auda de ea o schimba si gata.
Tipic romanesc .Poti sa ramai la parerile tale cum ti-am zis .
Mai eu nu sunt genul de om care sa laude propria masina.Ai citit bine ce am postat mai sus? ''AM invata sa scap de boala aceea ,a aceluia care a avut o masina si a lui este cea mai buna''.Nu imi place sa imi laud masinile sau marcile germane ''ca vezi doamne am eu''.Ti-am zis imi place Audi pt felul cum se conduce,confortul interior si ergonomia scaunelor binegandite de inginerii Audi.
Sa o schimb? Pe ce? Pe bani putini? Mai bine o tin pana pica tot dupa ia decat sa primesc un pret de nimik.
Da mi-am cumparat masina pt confort fiindca cei de la Audi stau foarte bine la acest detaliu.Am vazut-o,mi-a placut,am cumparat-o fara sa ma gandesc prea mult si fara sa evaluez diverse cauze care ar putea avea de suferit fiabilitatea acestei masini.Sunt multumit ca am scapat de ele si ca 40% din problemele masini ,masina era in garantie iar costurile au fost suportate de ei.Dupa iesirea din garantie am suportat eu cateva,unele fiind de natura obraznica.
Stai linistit ,incerc sa ii explic niste lucruri constructive si istorice in acelasi timp,insa daca el intra in polemici fara sa studieze diversitatea lumii auto e nasol.
Daca s-ar merge pe principiul asta am avea pe piata vreo 10-15 marci.
Totusi nu pot sa nu remarc faptul ca te-a atras la Audi exact ce tot incerc sa spun de mult timp pe-aici, adica acele lucruri care iti sar in ochi, "palpabile" daca imi permiti... gen confort, finisaje, ergonomie, insonorizare, tinuta de drum etc. Aici nemtii sunt in fata japonezilor. Iar cum cea mai mare parte a celor care isi cumpara o masina nu prea sunt pasionati de domeniul asta, evident ca asta vor pretui prima data cand se va urca in ea, cum se simt in ea. Chiar si mirosul materialelor ii poate face sa cumpere o masina sau nu... pe motiv ca un miros mai putin placut in opinia multor neavizati poate insemna o calitate mai slaba. Ce au facut nemtii este, in opinia mea, o adaptare la ceea ce isi doresc cei mai mult cand vad o masina si o conduc. De imagine nu mai poate fi cazul, cel putin in Europa, unde clar sunt cei mai bine vazuti.
Si totusi, pana nu ma lasa VW in drum, pana nu apar "greierii", pana nu incep sa-mi pice pise scumpe, dati-mi voie sa ma declar multumit de el. Poate nu e la fel de fiabil precum un Auris sa zicem. Dar este mai confortabil, tinuta de drum imi insipra mai multa incredere si siguranta in masina si per total imi place sa o conduc. Poate si pentru ca e o masina de clasa mica facuta pe platforma unei masini de clasa compacta (foarte putine masini se pot lauda cu asa ceva - invers sunt cazuri mai multe) Deci sunt pareri si pareri. Depinde cine si cum si le exprima.
Chiar si asa, intr-o zi voi avea un Volvo. Dar asta e cu totul alta discutie. :))
Asfalt urscat tuturor!
Asa este pana la urma.Fiecare cu parerile lui,fiecare isi sustine parerea ,fiecare cu gusturile lui.Nu ne-am nascut toti odata si nici nu o sa murim toti odata.Ne-am nascut pt a avea gusturi si opinii diferite,altfel am fi plictisitori cu totii sa spunem aceleasi lucruri si sa visam la aceleasi caracteristici.
Eu ti-am spus am alte gusturi.Iubesc Audi pt tot ce tine de confort si stil,insa iubesc si japonezii care s-au staraduit si se starduiesc in continuare sa ofere publicului larg o fiabilitate cat mai buna a masinilor lor si a tot ce tine de mecanisme si tehnologie de foarte buna calitate.
Se pare ca tot un user rabdator ai ramas,iar comentariile tale sunt mult mai constructive ca in alti ani.Nu stiu daca ma mai stii,insa facuse-m o pauza o perioada de timp din cauza timpului prea incarcat si si in ultimii 2 ani cam asa nu am mai comentat pe aici,doar citeam stirile si atat. Noroc tinere si ai grija de ''broscuta'' este un model cu istorie care si acum imi emana istorie chiar daca nu mai au aceeasi fiabilitate ca cele vechi.