Esential
2008 | este anul marii extinderi Infiniti. |
Infiniti a anuntat ca intentioneaza sa se extinda la nivel global. Chiar daca pana in prezent strategia companiei a fost sa mentina calitatea si imaginea de brand la un nivel cat mai ridicat in dauna unor vanzari mai mari, conducatorii diviziei de lux de la Nissan au decis ca este timpul ca marca nipona sa se extinda la nivel mondial.
Pana la sfarsitul acestui an Infiniti va aparea pe toate pietele Europei de Vest. Daca in 2006 Infiniti acoperea doar 43% dintre pietele auto de lux, in acest an brandul nipon va ocupa 93% dintre ele. Pe langa expansiunea geografica, Infiniti doreste sa patrunda pe piata de lux cu noi modele care sa atraga clientela tanara.
Predictiile specialistilor niponi arata ca pana in 2012 circa 40% dintre cumparatorii segmentului de lux vor fi persoane sub 47 de ani. Strategia Infiniti se bazeaza pe improspatarea calitatii si a gamei de produse oferite.
Sursa: motorathority
Comentarii (0)