Urmând exemplul celor de la Audi, care oferă pachetul S-Line, şi al celor de la BMW, care pot personaliza modelele cu pachetul M, Infiniti vrea să le ofere clienţilor săi o linie asemănătoare.
Se numeşte S-Design şi va fi lansată în premieră cu ocazia Salonului Auto de la Paris, din această toamnă. Primul model pe care va fi aplicată este SUV-ul QX70, noul indicativ sub care este cunoscut vechiul FX.
Conceput pentru a insufla un spirit ceva mai agresiv, SUV-ul QX70 beneficiază de o grilă frontală neagră, de contur cromat pentru proiectoare, pentru fantele de aer laterale şi pentru praguri. Blocurile optice au un fundal negru, carcasele oglinzilor şi suporturile de ancorare de pe acoperiş sunt de asemenea negre, iar jantele de 21 de inch, cu şase spiţe, sunt finisate in aceeaşi culoare.
Toate aceste modificări exterioare create sub marca S-Design vor avea şi un corespondent interior. Mai exact, în habitaclu vor exista elemente finisate în lac lucios de culoare neagră, cusături cu aţă constrastantă de culoare mov epntru scaune, cotieră, volan şi feţele de uşi. Nivelul de echipare este cel similar nivelului S-Premium, adică superior.Noua linie S-Design va debuta la Paris alături de conceptul Q80 Inspiration, despre care am vorbit şi în trecut.
Infiniti Q80 Inspiration: conceptul unui sedan de lux, rival pentru BMW Seria 7
E ca si cum un incepator intr-un domeniu ar vrea sa se bata de la egal la egal unul care munceste de ani si ani.Acest lucru nu este posibil. Experienta inseamna inclusiv timp,la fel si performanta...totul se invata treptat. Nu ajungi direct in varful piramidei...in Romania se mai practica,dar japonezii stiu asta...
Creativitate in ce!?!! o litera? un cuvant? esti aberant! denumirea nu trebuie sa fie complicata si sa provoace confuzie in privinta adresabilitatii ofertei. Infiniti are un departament de marketing platit cu milioane de euro, cu oameni super-calificati, oameni din toate colturile lumii. Nu neaparat japonezi. Se fac studii de piata serioase samd. Crezi ca stau ei in mascareala unor fani de masini nemtesti de prin nu-stiu-ce tara de mana a2-a?
@Andrei
Perioada scurta? Nu-i chiar asa scurta. De koreeni ce sa mai zicem? Nu stiu cati ani ai tu, insa atunci cand eu eram copil, la sfarsitul anilor 80, Infiniti stanea curiozitate si admiratie, care a continuat in anii 90, Infiniti apasand puternic pe acceleratie. E chiar o secventa memorabila in filmul Three Kings cu George Clooney in care se contraziceau cu privire la japonezele aflate in posesia arabilor bogati din Orientul Mijlociu.
E adevarat, acolo chiar se cumparau japoneze in draci, pt ca erau singurele care rezistau la nisipul deseric f fin. Asta era atunci.
De atunci a ramas impregnat in mintea oamenilor ca japonezele sunt mai fiabile decat masinile nemtesti, precum BMW, Audi etc.
Care-i ideea?
Infiniti a aparut ca o ambitie de a oferi in primul rand SPORTIVITATE, apoi rafinament si un pret bun in concurenta DIRECTA cu BMW (mai putin Audi si Mercedes). Idelologic Infiniti intotdeauna a fost mai aproape de BMW, decat orice alt constructor.
Lexus a mers pe directia cealalta - confort suprem in concurenta directa cu Mercedes-Benz.
N-au reusit? Eu zic ca au reusit ! Au reusit sa faca o oferta foarte competitiva si demna de luat in calcul.
Zone strategice de pe mapamond, precum America de Nord, Rusia, parti importante din Asia, mai ales Orientul Mijlociu, au reprezentat un succes pentru japonezi. Europa e o exceptie. Europa e la inceput, dar progresele sunt evidente.
In era globalizarii, buturauga mica, rastoarna carul mare... in ORICE domeniu ! Iar acest fenomen a inceput decenii decenii incoace si s-a intensificat in ultima decada, cea a digitalizarii / informatizarii. Sa contrazici aspectele astea, nu inseamna decat ca esti un ignorant... un dinozaur.
Fiabilitatea este inca mult peste gama de lux germana si asta nu din cauza mentinerii fiabilitatii japoneze ci din cauza downgrade-ului de fiabilitate al europenelor.
Acum Lexus si Infiniti sunt o categorie aparte in clasa, oferind senzatii ceva mai diferite, un afrmec si un confort aparte in, o fiabilitate net superioara trioului german! Categoria performantelor au lasat-o mai moale, nefiind acesta targetul lor, deocmadata.
N-ai nicio treaba... cred ca esti un copil... in fine!
Nu e vorba de "logica" mea aici amice, e vorba de cultura auto!
Lucru ce tie iti lipseste! "Mport"? Esti penibil ! bmw M vine de la Motorsport, RS de la Audi inseamna "racing sport" samd.