Salonul Auto de la Paris 2014

Infiniti S Design: linia sportivă care va concura cu Audi S-line şi BMW M-line, a debutat pe vechiul FX

Publicat Vineri, 12.09.2014
de Bogdan Mirică
Comenteaza 8
Infiniti S Design: linia sportivă care va concura cu Audi S-line şi BMW M-line, a debutat pe vechiul FX - Poza 1
Infiniti S Design: linia sportivă care va concura cu Audi S-line şi BMW M-line, a debutat pe vechiul FX - Poza 2
Infiniti S Design: linia sportivă care va concura cu Audi S-line şi BMW M-line, a debutat pe vechiul FX - Poza 3
Infiniti S Design: linia sportivă care va concura cu Audi S-line şi BMW M-line, a debutat pe vechiul FX - Poza 4
Infiniti pregăteşte o surpriză pentru clienţii săi europeni: o linie de accesorii sportive S-Design, care va rivaliza cu ceea ce oferă Audi S-Line şi pachetul M de la BMW.

Urmând exemplul celor de la Audi, care oferă pachetul S-Line, şi al celor de la BMW, care pot personaliza modelele cu pachetul M, Infiniti vrea să le ofere clienţilor săi o linie asemănătoare.

Se numeşte S-Design şi va fi lansată în premieră cu ocazia Salonului Auto de la Paris, din această toamnă. Primul model pe care va fi aplicată este SUV-ul QX70, noul indicativ sub care este cunoscut vechiul FX.

Conceput pentru a insufla un spirit ceva mai agresiv, SUV-ul QX70 beneficiază de o grilă frontală neagră, de contur cromat pentru proiectoare, pentru fantele de aer laterale şi pentru praguri. Blocurile optice au un fundal negru, carcasele oglinzilor şi suporturile de ancorare de pe acoperiş sunt de asemenea negre, iar jantele de 21 de inch, cu şase spiţe, sunt finisate in aceeaşi culoare.

Urmareste Automarket
Toate aceste modificări exterioare create sub marca S-Design vor avea şi un corespondent interior.
Mai exact, în habitaclu vor exista elemente finisate în lac lucios de culoare neagră, cusături cu aţă constrastantă de culoare mov epntru scaune, cotieră, volan şi feţele de uşi. Nivelul de echipare este cel similar nivelului S-Premium, adică superior.

Noua linie S-Design va debuta la Paris alături de conceptul Q80 Inspiration, despre care am vorbit şi în trecut.

Infiniti Q80 Inspiration: conceptul unui sedan de lux, rival pentru BMW Seria 7


Comentarii (8)

  • Si de ce trebuia sa creeze confuzii cu echiparile Audi? Nu puteau veni si ei cu elemente de personalizare a denumirii in asa fel incat sa nu creeze controverse? Japonezii nu se dezmint, nu degeaba au inventat imitatia creativa.
    6 11
  • "S" vine de la Sport desteptule, o abreviere destul de comuna la care Audi nu poate sa aiba pretentii. Tot ce face Infiniti e sa satisfaca o cerinta a fanilor, o oferta ce nu putea sa lipseasca. Nu e vorba de a copia ceva. Pur si simplu, e ceva care trebuia facut.
    13 4
  • Limbajul caracterizeaza omul! In rest, remarc inca o data lipsa de creativitate a japonezilor. Daca mergem exclusiv pe logica (mai degraba lipsa de logica) a comentatorului mda, sa inteleg ca M- line de la BMW vine de la Mport?
    3 8
  • Andrei
    Sunt de acord cu faptul ca Infiniti face masini cu respect pentru cumparatorii sai,insa sa pretinzi ca intr-o perioada scurta sa poti egala performantele muncite ale unor linii sportive precum S de la Audi si M de la BMW...totusi e putin cam mult.
    E ca si cum un incepator intr-un domeniu ar vrea sa se bata de la egal la egal unul care munceste de ani si ani.Acest lucru nu este posibil. Experienta inseamna inclusiv timp,la fel si performanta...totul se invata treptat. Nu ajungi direct in varful piramidei...in Romania se mai practica,dar japonezii stiu asta...
    3 6
  • @@mda
    Creativitate in ce!?!! o litera? un cuvant? esti aberant! denumirea nu trebuie sa fie complicata si sa provoace confuzie in privinta adresabilitatii ofertei. Infiniti are un departament de marketing platit cu milioane de euro, cu oameni super-calificati, oameni din toate colturile lumii. Nu neaparat japonezi. Se fac studii de piata serioase samd. Crezi ca stau ei in mascareala unor fani de masini nemtesti de prin nu-stiu-ce tara de mana a2-a?

    @Andrei
    Perioada scurta? Nu-i chiar asa scurta. De koreeni ce sa mai zicem? Nu stiu cati ani ai tu, insa atunci cand eu eram copil, la sfarsitul anilor 80, Infiniti stanea curiozitate si admiratie, care a continuat in anii 90, Infiniti apasand puternic pe acceleratie. E chiar o secventa memorabila in filmul Three Kings cu George Clooney in care se contraziceau cu privire la japonezele aflate in posesia arabilor bogati din Orientul Mijlociu.
    E adevarat, acolo chiar se cumparau japoneze in draci, pt ca erau singurele care rezistau la nisipul deseric f fin. Asta era atunci.
    De atunci a ramas impregnat in mintea oamenilor ca japonezele sunt mai fiabile decat masinile nemtesti, precum BMW, Audi etc.


    Care-i ideea?

    Infiniti a aparut ca o ambitie de a oferi in primul rand SPORTIVITATE, apoi rafinament si un pret bun in concurenta DIRECTA cu BMW (mai putin Audi si Mercedes). Idelologic Infiniti intotdeauna a fost mai aproape de BMW, decat orice alt constructor.
    Lexus a mers pe directia cealalta - confort suprem in concurenta directa cu Mercedes-Benz.
    N-au reusit? Eu zic ca au reusit ! Au reusit sa faca o oferta foarte competitiva si demna de luat in calcul.
    Zone strategice de pe mapamond, precum America de Nord, Rusia, parti importante din Asia, mai ales Orientul Mijlociu, au reprezentat un succes pentru japonezi. Europa e o exceptie. Europa e la inceput, dar progresele sunt evidente.
    In era globalizarii, buturauga mica, rastoarna carul mare... in ORICE domeniu ! Iar acest fenomen a inceput decenii decenii incoace si s-a intensificat in ultima decada, cea a digitalizarii / informatizarii. Sa contrazici aspectele astea, nu inseamna decat ca esti un ignorant... un dinozaur.
    7 0
  • @Vasi - Infiniti a aparut exact ca si Lexus pentru pentru a se bate cu Mercedes pe piata AMERICANA si nu avea nici o legatura cu rivalitatea BMW sau Audi.

    Fiabilitatea este inca mult peste gama de lux germana si asta nu din cauza mentinerii fiabilitatii japoneze ci din cauza downgrade-ului de fiabilitate al europenelor.

    Acum Lexus si Infiniti sunt o categorie aparte in clasa, oferind senzatii ceva mai diferite, un afrmec si un confort aparte in, o fiabilitate net superioara trioului german! Categoria performantelor au lasat-o mai moale, nefiind acesta targetul lor, deocmadata.
    0 1
  • Nu-i adevarat ! Infiniti a aparut ca un raspuns la BMW. Mai documenteaza-te. Faptul ca a prins pe piata americana nu are relevanta in esenta filosofiei marcii.
    2 0
  • @@mda

    N-ai nicio treaba... cred ca esti un copil... in fine!
    Nu e vorba de "logica" mea aici amice, e vorba de cultura auto!
    Lucru ce tie iti lipseste! "Mport"? Esti penibil ! bmw M vine de la Motorsport, RS de la Audi inseamna "racing sport" samd.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru