Infiniti plănuieşte să profite de urma creşterii segmentului crossover-elor compacte premium cu lansarea modelului QX30. SUV-ul va avea la bază hatchback-ul premium Q30 şi va ţinti modele cu renume ca Audi Q3 şi BMW X1. Pentru a putea fi competitiv, modelul va folosi o platformă comună cu cea a modelelor A-Klasse şi B-Klasse, furnizată de Mercedes în urma parteneriatului cu Alianţa Renault-Nissan.
Infiniti QX30 a fost anticipat deja de un concept prezentat anul trecut la Salonul Auto de la Geneva, versiunea de serie fiind programată să debuteze abia în 2016.
Chiar şi aşa, dimensiunile noului SUV premium se cunosc, el urmând să măsoare 4430 mm lungime, 1815 mm lăţime şi 1520 mm înălţime. QX30 va fi mai înalt cu 30 de mm decât Q30, fratele său hatchback, şi va dispune de o gardă la sol de 192 mm.
”Produsul nostru va anima peisajul urban rigid şi se va adresa clienţilor aflaţi în căutarea unei maşini pentru o săptămână urbană şi pentru un weekend în aer liber”, a declarat Albaisa.
Noul Infiniti QX30 va fi construit alături de fratele său Q30 în cadrul uzinei Nissan din Sunderland, Marea Britanie, şi va fi oferit clienţilor din Europa, Asia şi Statele Unite.
Infiniti speră că va vinde 60.000 de unităţi Q30 şi QX30 în primul an de comercializare al modelelor. Tot Infiniti speră că jumătate din aceste vânzări vor merge în Europa, noile modele compacte fiind gândite şi dezvoltate pe Bătrânul Continent.via autocar
Totusi, publicul tinta pt Marsadas Banz cam asta e de la an la an :)))))
https://www.youtube.com/watch?v=LFkyCpG0f-I
superb e skoda....infinity e nemaipomenit, sau incredibil :D
just kidding
E o intrebare logica, dar si neglijenta in acelasi timp, pentru ca noul model Infiniti poate sa nu aiba acelasi succes cu omologul de la Mercedes, din aceleasi motive pentru care un Infiniti Q50 de exemplu nu are nici pe departe succesul clasei E.
Tocmai asta e... Infiniti e in crestere si castiga cota de piata.
E prea devreme sa vorbim de un succes clar pe piata europana, dar fac progrese importante. Cert e ca au un succes teribil in SUA, Asia si Oceania.
"The introduction of the new generation, renamed Q50, at the end of 2013 has taken the brand to unprecedented levels as it sold almost 2.500 units in 2014. This is a good looking, great driving sedan, and also available with a diesel engine (supplied by Mercedes-Benz) and a hybrid powertrain, which make it more successful than the previous generation. But if it will be successful enough in the long term to establish Infiniti as a serious contender in the European premium automobile market? That is a totally different ballgame, on at which many have failed before.
But the brand is dedicated to the continent, and in 2015 it will introduce both a small premium hatchback to compete with the Audi A3, Mercedes-Benz A-Class and BMW 1-series, called the Q30 and a luxury compact crossover to compete with the BMW X1, Audi Q3 "
sursa:left-lane
http://www.businesswire.com/news/home/20150413006228/en/Infiniti-continues-strong-sales-pace
Problema este ca BMW si Mercedes isi permit sa-si "incordeze" muschii pe un continent unde Infiniti este mai bine vazut (adica SUA). Ori invers, adica in Europa, sa-mi fie cu iertare dar Infiniti nu misca in fata lui BMW, Audi si Mercedes, avand vanzari mediocre.
Q70 concureaza cu E class ........... idiotule
Infiniti vinde intr-un an in Europa cat vinde BMW, Mercedes sau Audi in cateva luni in America. Indiferent de clasa sau model. Asta nu o vezi. Poti doar sa jignesti. Mi-e scarba de voi, aroganti crezand ca spalati creiere pe-aici.
Infiniti vinde intr-un an in Europa cat vinde BMW, Mercedes sau Audi in cateva luni in America. Indiferent de clasa sau model. Asta nu o vezi. Poti doar sa jignesti. Mi-e scarba de voi, aroganti crezand ca spalati creiere pe-aici.
Așa este, Q70, prea multe Q-uri în lumea auto, originală schimbarea de denumire în gama Infiniti.
Personal imi plac liniile abordate de Infiniti, chiar daca nu exceleaza, asa cum o face Mercedes, Bmw, Audi, Porsche
MULTUMESC !!!!1