Deși a fost apoi înlăturată rapid de pe site-ul canadian al mărcii Infiniti, imaginea a fost capturată și distribuită imediat pe site-urile de specialitate. Infiniti Q50 este urmașul actualului sedan G37. Va fi primul model Infiniti ce se supune noului sistem de denumire al modelelor anunțat acum puțină vreme. Puteți citi știrea despre noul nomenclator Infiniti AICI.
Revenind la noul Infiniti Q50, acesta va debuta oficial la Salonul Auto de la Detroit, primul salon important din acest an. Fotografie ne oferă o idee despre noul stil Infiniti, spoilerul modelului Q50 fiind mai amplu și mai agresiv, în timp ce farurile împrumută ceva din ideile de design pe care le-am văzut pe conceptul Etherea. În contrast cu partea frontală, restul designului este același stil fluid și sculptural cu care Infiniti ne-a obișnuit.
Via Motorauthority
legziuze: "Eu vreau grila frontala".
infiniti: " Am voie si eu putin din felia asta"?
honda: "Io vreau sa fiu original. Ma chinui de cativa ani , n-am gasit inca directia dar perseverez".
zuzuchi: "Noi ne scufundam dar aratam cu mandrie degetul lui VW".
mazda: "Mai indoi putin tabla, ii mai dau o forma, si mai supravietuiesc inca 4-5 ani cu modelele care le am. Daca ma lasa Ford cu fundul in balta trebuie sa gasesc de urgenta alta vietuitoare pe care s-o sug."
taiota: "Bai, da ma lasati cu design-ul? Abia imi trag suflul dupa cate amenzi si suturi in dos mi-am luat anii yankei. Bagati tare cu marchietingul, dati masinile fara profit, dar tineti productia la cotele maxime. Si tineti degetele incrucisate sa nu se prinda si altii de ce avem sub caroserie".
coreenii: "Baieti, treaba cu copiatul e fumata demult. In plus chinezii au stricat arta asta cu totul. Mai bine aducem un neamt direct de la mama lui. Ala macar stie pe ce lume traieste".
Romanii: "Noi inca n-am obosit sa ne taiem intre noi. Dupa ce ne saturam de muscat dosuri, daca mai avem energie, ne apucam si de treaba". (Intre timp 15% din populatia activa isi vede de treaba si duce in spate la limita rezistentei umane restul de 85%)
Las', nu le plange tu de mila, ca Toyota tot pe locul 1 la vanzari e, Lexus o duce tot mai bine, Suzuki le va arata degetelul in continuare nemtilor, si toot asa.
Nu schimbam noi lumea si evidenta in Romania, din pacate.
Ma mir cum de n-ai zis nimic de Nissan. Darsi daca zici, sa nu uiti sa incluzi faptul ca Nissan e unul din cei mai nebuni (in sensul bun) constructori la ora actuala.
Inca una si te las sa dormi: pe langa faptul ca nu e nici pe departe amuzant, pocirea numelor producatorilor te va umple de ridicol la nesfarsit. Asta asa, ca-s filosof.
nissan: "Noi stam lefer. De cate ori facem o prostie, luam bani de la Renault, via carlo ghost, si nu se simte nimic. Francezii in schimb n-au decat sa concedieze oameni cat poftesc".
Pai vezi ca stii? Asta asteptam: sa spui si despre Nissan :)
https://www.youtube.com/watch?v=idAz7mFKPrc
Minutul 11:56
CM! Esti departe si n-ai inteles nimic din ce-am vrut sa spun. Nu e nici o problema. E mai bine pentru tine.
@z, in perioada recall-urilor masive, taiota a vandut masini la discounturi sinucigase pentru a nu-si sufoca productia. Eu inca n-am auzit de VW sa-si dea masinile moca. Dar asa o fi, ca prea le zici cu foc.
Ce-ai vrut tu sa scoti in evidenta este cat de copiat e Audi si in general marcile europene de catre Japonezi, lucru, daca nu fals, cel putin ignorant.
Niste comentarii mai temperate n-ar strica, nici mie nici tie, dar fiecare e liber sa se exprime cum doreste.
Cat despre VW vs. Toyota, pentru mine e amuzant in ce hal fac nemtii anunturi ca facem aia, facem aia, scoatem aia, investim aia, despre Toyota tot anul citesti despre recall-uri, vanzari cu profit zero (asta numai la tine am auzit-o, probabil te-ai si documentat inainte), si la sfarsit de an, in topul vanzarilor: 1. Toyota, 2. GM, 3. Ford/VW.