La începutul acestei săptămâni am avut ocazia să descoperim versiunea de producție a viitorului Infiniti Q30 în prima fotografie oficială.
Infiniti Q30: prima imagine oficială cu noul rival al lui BMW Seria 1 și Audi A3
Modelul compact va ataca rivali premium ca BMW Seria 1, Audi A3 și Mercedes A-Klasse. Culmea, de la acesta din urmă ar urma să împrumute însă motorizările.
Alianța Renault-Nissan și Mercedes au un parteneriat care se derulează deja de cinci ani și include 13 proiecte comune. Această înțelegere le-a adus germanilor noi motoare de mici dimensiuni pentru versiunile entry-level ale modelelor compacte, cum sunt B-Klasse, CLA, GLA și, bineînțeles A-Klasse.
Schimbul de tehnologie și motoare se va face și în sens invers, Infiniti Q30 urmând să beneficieze de unitățile de 1.6 și 2.0 litri ale modelului A-Klasse. Împrumutul era cât se poate de previzibil, având în vedere că noul Q30 este dezvoltat pe platforma modulară MFA cu tracțiune față, a celor de la Mercedes, folosită și pentru A-Klasse.
Chiar și cei care își vor dori un diesel vor avea parte de un propulsor Mercedes.
Este vorba despre unitatea de 2.1 litri a germanilor, așteptată să ofere 177 de cai putere pe Infiniti Q30. Și pentru că părintele Nissan se înrudește atât de bine cu Renault, Infiniti Q30 va beneficia și de popularul dCi de 1.5 litri.Hatchback-ul va debuta oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, în toamna acestui an. Alături de noul Q30 vom face cunoștință și cu varianta sa înălțată, QX30, destinată celor care caută crossovere premium. Ambele modele vor fi construite la uzina Nissan din Sunderland, acolo unde Infiniti speră să dea naștere, anual, unui număr de 60.000 de unități Q30 și QX30.
Jumătatea din producție va merge pe piețele din SUA și China, urmând ca cealaltă jumătate să fie rezervată Bătrânului Continent, acolo unde Infiniti speră să fure din clienții modelelor germane consacrate.
via autonews (înreg.)
penibilule
Mai mult ca sigur ca se potrivesc. Asa cum si cele pe Audi A1 se potrivesc pe Fabia. :))
La fel ca in industria telefoniei mobile, si unele telefoane lowcost chinezarii au acelasi procesor pe care-l are un samsung mai spre top. Si costa de 10 ori mai ieftin decat samsung, dar restul componentelor? ce facem cu retul dom'le?
Atentie premium, nu exclusiviste.
Este tipic comportament de pustan dala mandrache extra-mega stiutor .. in realitate un pralit cu gandire ingusta.
Ai folosit unghia da? Sunt sigur ca tu ai luat un pahar de polar cand ai vazut postarea lui Dan.
Infinity , o masina depasita de concurentii din segment ,cu vanzari exotice( spre deloc) in Europa . La fel ca Hexus
La motoare, pe langa constipatele turbo-diesel/benzina, cu siguranta acest model va avea si inginerie Nissan, iar cand zic inginerie ma refer la motorul aspirat 3.8 de 330 CP fenomenal de performant sio care a optinut consum sub motorul 2.0 turbo-benzina de la BMW ( testat de americani ) . Performantele sunt evident uluitoare fata de un turbo de aceeasi putere. Inca odata TURBO = MARKETING, nimic bun, astea tin doar la prostalani.
Citez : ''dar nici pe vremea când aspiratele erau la putere nu exista asemenea cilindree pe o compactă, deci ești sigur dragă ivanoff? ''
Mey draga Danutz, eu sunt sigur de ft multe lucruri pe lumea asta baietelule, tu nu prea. Iar ti-ai bagat unghia in gat singur. Ajunge te-ai facut singur de ras pe acest site.
Si acum urmeaza raspunsul socant pt tine : ''Pe vremea cand aspiratele erau la putere'', exista si un 3.0 v6 de 255 CP pe masina subcompacta. ATENTIE mare, Subcompacta, compactele aveau motoare mult mult mai mari. . Te las sa ghicesti modelul de acest gen de clasa B cu acest motor. Bafta !
Infiniti Q30? Va rupe, păcat ca din profil juri ca-i Mazda3, dar o fi și asta o tactică .
Vorbesti prostii~ Toyota Avensis, este este cel mai acesibil sedan de clasa medie din segment > 17.600 euro , se cumpara ca painea calda + ca inacesti bani primesti o masina foarte fiabila. Dar, e in regula, sunt constient ca nu o sa intelegi, e peste nivelul tau.