Infiniti: Platforma cu tractiune fata pentru un model entry-level
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Infiniti cauta sa isi largeasca oferta de produse pentru piata asiatica, europeana si nord-americana. Drept pentru care, oficialii japonezi iau in considerare posibilitatea dezvoltarii unui model entry-level sau a unei game de modele abordabile ca pret.
Pentru aceasta, Infiniti va trebui sa dezvolte in viitorul apropiat o platforma complet noua, care sa se preteze la tractiunea fata. Afirmatia a fost facuta de Larry Dominique, vice-presedintele diviziei nord-americane Infiniti, care a declarat ca "valorile brandului sunt foarte importante, insa ele pot fi pastrate si in cazul unui model cu tractiune fata".
Dominique a sustinut, in cadrul unei conferinte recent desfasurate la Salonul de la Detroit, ca exista multi potentiali clienti care nu sunt interesati de tractiunea masinii pe care o conduc. Oficialul a oferit ca exemplu modelele americane Acura TSX si TL.
Acest tip de clienti este cautat si de Infiniti, care se pare ca este tot mai hotarat sa propuna un model cu tractiune fata.
Din fericire pentru fanii actuali, modelele M si G nu vor fi afectate de decizia oficialilor, propulsia posterioara urmand sa ramana o trasatura principala.via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Dar... mai vedem in timp.