Infiniti: Platforma cu tractiune fata pentru un model entry-level

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 26.01.2010
Infiniti planuieste lansarea unui model entry-level capabil sa dea nastere mai multor derivatii de caroserie. pentru aceasta, japonezii vor dezvolta o platforma noua, care va adopta insa tractiunea fata.

Infiniti cauta sa isi largeasca oferta de produse pentru piata asiatica, europeana si nord-americana. Drept pentru care, oficialii japonezi iau in considerare posibilitatea dezvoltarii unui model entry-level sau a unei game de modele abordabile ca pret.

Pentru aceasta, Infiniti va trebui sa dezvolte in viitorul apropiat o platforma complet noua, care sa se preteze la tractiunea fata. Afirmatia a fost facuta de Larry Dominique, vice-presedintele diviziei nord-americane Infiniti, care a declarat ca "valorile brandului sunt foarte importante, insa ele pot fi pastrate si in cazul unui model cu tractiune fata".

Dominique a sustinut, in cadrul unei conferinte recent desfasurate la Salonul de la Detroit, ca exista multi potentiali clienti care nu sunt interesati de tractiunea masinii pe care o conduc. Oficialul a oferit ca exemplu modelele americane Acura TSX si TL.

Acest tip de clienti este cautat si de Infiniti, care se pare ca este tot mai hotarat sa propuna un model cu tractiune fata.

Din fericire pentru fanii actuali, modelele M si G nu vor fi afectate de decizia oficialilor, propulsia posterioara urmand sa ramana o trasatura principala.

via | egmcartech

Comentarii (5)

  • Tractiune fata
    Cu decizia asta si-au pecetluit soarta. Fie-le tarana usoara!
    3 5
  • Infiniti
    Explica de ce si-au pecetluit soarta.Ai cumva doua Infiniti in garaj?Unul tractiune spate,iar celalalt tractiune fatza?Asa ai ajuns la concluzia asta?Ai urcat intr-un infiniti vreodata?Stii ce motoare au?Cele mai multe au motoare VQ.Sa stii ca sunt celebre.Probabil ca nici nu ati auzit de ele,ca de vazut....
    4 3
  • @Lache
    O marca auto ce se pretinde premium / sport nu ar trebui sa se preteze la asa ceva. Poti sa ai tu motor de 500 CP sub capota, daca nu-i transmiti pe toti la sol stai si plangi. Nu inteleg nici acum de ce Daimler Benz nu a gasit alta marca pentru A Klasse. Putea fi SMART A Klasse, de exemplu. Sau orice altceva, dar nu Mercedes.
    Dar... mai vedem in timp.
    0 0
  • @LR
    Orice motor produce d 3 ori mai multzi cai putere decat ce ajung la rotzi.Gandeste-te la bugatti ala de 1000 cp.De fapt motorul are mai multzi cai putera care se pierd prin evacuare si prin racire.
    0 2
  • @Lache, si caii se impusca, nu-i asa?
    Serios?! Ceea ce se pierde prin evacuare si racire nu sunt cai putere, este energie (termica). Ia un manual de fizica si vezi ce e cu energia, puterea, lucrul mecanic, randamentul etc.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru