Infiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gamei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Infiniti vrea să strângă legătura dintre automobilele sale de producţie şi echipa de Formula 1 pe care o sponsorizează cu ajutorul unor modele noi. Iniţial, japonezii au lansat o versiune "Sebastian Vettel" a lui FX50S, la scurtă vreme de la debutul gamei de performanţă IPL. Cei de la Infiniti vor să facă mai mult de atât, fiind în plan un vârf de gamă, care să formeze o ”punte” între Formula 1 şi automobilele de serie de la Infiniti. În alte cuvinte, japonezii vor să construiască un model sportiv exclusivist, care să ofere spiritul Infiniti într-o formă mai extravagantă. Iniţial, conceptul Essence era văzut ca un potenţial candidat pentru acest titlu, după care a venit Emerg-E, conceptul unui hibrid de performanţă de la Infiniti.
Andreas Sigl, şeful departamentului F1 de la Infiniti, a declarat că un asemenea model i-ar ajuta şi că ar putea să acopere puntea dintre Infiniti şi Formula 1. Reprezentantul mărcii premium din Japonia a anunţat faptul că aspectul modelului de serie nu a fost încă definitivat, fiind luate în considerare mai multe idei, dar surse din cadrul mărcii spun că o versiune de serie a lui Emerg-E este pe locul doi, conceptul Essence fiind preferat pentru producţie. În schimb, platforma lui Nissan GT-R, dezvoltată de la zero de concernul nipon, nu va fi utilizată pentru niciun model de performanţă de la Infiniti.
Japonezii de la Infiniti anunţă de aproape doi ani o divizie sportivă şi un model sportiv dedicat, iar conceptul Essence a fost în prim plan încă de la anunţul din 2010.
"IPL este o piatră de hotar pentru noi. Nu am gândit divizia ca ceva asemănător actualului AMG. Este doar un punct de pornire pentru viitoare modele sportive, reunite sub un brand mai mic", a declarat Ben Poore, vicepreşedintele diviziei americane a mărcii Infiniti.Via | Caranddriver
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Renault a deschis oficial comenzile pentru hot hatch-ul electric 5 Turbo 3E. Cea mai puternică versiune a lui Renault 5 este și cea mai scumpă, datorită unui preț de pornire de 155.000 euro. (22.04)
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
-
OFICIAL: Kia EV3 este Mașina Anului 2025 în lume
Comentarii (0)