Infiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gamei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Infiniti vrea să strângă legătura dintre automobilele sale de producţie şi echipa de Formula 1 pe care o sponsorizează cu ajutorul unor modele noi. Iniţial, japonezii au lansat o versiune "Sebastian Vettel" a lui FX50S, la scurtă vreme de la debutul gamei de performanţă IPL. Cei de la Infiniti vor să facă mai mult de atât, fiind în plan un vârf de gamă, care să formeze o ”punte” între Formula 1 şi automobilele de serie de la Infiniti. În alte cuvinte, japonezii vor să construiască un model sportiv exclusivist, care să ofere spiritul Infiniti într-o formă mai extravagantă. Iniţial, conceptul Essence era văzut ca un potenţial candidat pentru acest titlu, după care a venit Emerg-E, conceptul unui hibrid de performanţă de la Infiniti.
Andreas Sigl, şeful departamentului F1 de la Infiniti, a declarat că un asemenea model i-ar ajuta şi că ar putea să acopere puntea dintre Infiniti şi Formula 1. Reprezentantul mărcii premium din Japonia a anunţat faptul că aspectul modelului de serie nu a fost încă definitivat, fiind luate în considerare mai multe idei, dar surse din cadrul mărcii spun că o versiune de serie a lui Emerg-E este pe locul doi, conceptul Essence fiind preferat pentru producţie. În schimb, platforma lui Nissan GT-R, dezvoltată de la zero de concernul nipon, nu va fi utilizată pentru niciun model de performanţă de la Infiniti.
Japonezii de la Infiniti anunţă de aproape doi ani o divizie sportivă şi un model sportiv dedicat, iar conceptul Essence a fost în prim plan încă de la anunţul din 2010.
"IPL este o piatră de hotar pentru noi. Nu am gândit divizia ca ceva asemănător actualului AMG. Este doar un punct de pornire pentru viitoare modele sportive, reunite sub un brand mai mic", a declarat Ben Poore, vicepreşedintele diviziei americane a mărcii Infiniti.Via | Caranddriver
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)