Exteriorul prezintă un aspect prezent şi pe alte concepte Infiniti, cum ar fi Emerg-E, supercar prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Versiunea de serie a lui Infiniti LE ar putea fi ceva mai puternică decât conceptul echipat cu o versiune modificată a motorului lui Leaf, clienţii mărcilor premium având aşteptări diferite de la vehiculele pe care le cumpără, iar electricele nu vor fi excepţia de la regulă, după cum au dovedit clienţii Rolls-Royce, care au refuzat să accepte timpul mare de încărcare a lui 102EX şi autonomia sa redusă.
În prezent, Infiniti LE Concept dezvoltă 134 CP şi 325 Nm, iar modelul se mândreşte cu o autonomie de 160 kilometri.
Spre comparaţie, motorul electric al lui Nissan Leaf dezvoltă 109 CP şi 280 Nm. Graţie unui sistem de încărcare rapidă, modelul poate să obţină 80% din capacitatea de 24 kWh a bateriei Litiu-ion în doar 30 de minute. Cei de la Infiniti vor expune acest concept alături de cel mai scump şi exclusiv model din gamă – FX Vettel Edition, împreună cu monopostul de Formula 1 al echipei Red Bull Racing.Via Infiniti
Colaborarea dintre Renault si Nissan a fost destul de timida pana acum, insa productiva pentru ambii constructori. In viitor relatiile dintre cele doua branduri vor deveni mult mai intime. Si nu uita ca atunci cand au semnat parteneriatul, situatia celor de la NIssan nu era tocmai roz, din contra. Cat despre Infiniti, din punctul meu de vedere, este de mult un brand mai interesant decat Lexus.
P.S.: Pt o masina electrica arata foooarte bine!
Te inspiri de la cine are succes.
Deveniti penibili.