Infiniti are un nou șef al studioului de design din Londra. Este vorba despre Simon Cox, un designer cu peste 30 de ani de experiență. Noua achiziție a celor de la Infiniti este descrisă de aceștia ca fiind o "mutare cheie", care promite să schimbe evoluția limbajului de design a constructorului premium din Japonia. Simon Cox este încântat de noul său post, spunând că reprezintă ”o mare oportunitate de a dezvolta marca Infiniti și produsele sale dintr-o perspectivă europeană”.
Simon Cox a lucrat în trecut la Peugeot, Ford, Lotus, Isuzu și General Motors. Printre creațiile sale se numără conceptul Isuzu Vehicross, conceptele Cadillac Cien și Converj și versiunea de serie a lui CTS, lansată în 2008. Cox a fost instruit la Royal College of Art din Londra și a fost șeful de design al studioului General Motors de design avansat din Regatul Unit. Grație conceptului Converj, Cox a creat întregul limbaj de design al mărcii Cadillac pentru următorii ani, numit "Art&Science".
Mutarea lui Cox la marca Infiniti este văzută ca o schimbare pozitivă pentru marca Infiniti, acesta fiind creditat cu schimbarea identității mărcii Cadillac. La vremea apariției, conceptul Converj și modelele care l-au urmat au fost apreciate pentru agresivitatea și încrederea pe care le prezentau, fără ca acestea să aibă elemente stilistice comune cu modelele Mercedes-Benz sau BMW.Via Autocar
De urmarit !