Esential
57.100 | de euro costa versiunea GT a noului Infiniti FX30d. |
Mult-asteptata versiune diesel a lui Infiniti FX va putea fi comandata in Romania incepand cu luna iunie si are un pret care incepe de la 57.100 de euro cu TVA inclus.
Infiniti FX30d dispune de un motor diesel V6 turbo cu piezo-injectie care dezvolta 238 de cai putere si 550 Nm, cuplul fiind disponibil inca de la 1750 rpm. Cuplat la o cutie automata cu sapte trepte, motorul versiunii diesel a celui mai mare SUV din gama Infiniti reuseste o acceleratie 0-100 km/h in 8.3 secunde si o viteza maxima de 212 km/h. Consumul mediu mixt anuntat de producator este de 9 litri/100 km, in timp de emisiile de CO2 scad pana la 238 de grame/km.
Printre modificarile tehnice aditionale aduse de Infiniti modelului sau se numara si aparitia unor noi sisteme active de siguranta, care debuteaza pe gama FX. Este vorba de pachetele FCW (Forward Collision Warning) si LDP (lane Departure Prevention), acestea fiind dublate de sistemul RAS (Rear Active Steering), acesta din urma aflandu-se in fata debutului pe o alta versiune decat "nava-amiral" FX50.
Gama Infiniti FX30d va fi disponibila in patru versiuni diferite: GT, GT Premium, S si S Premium, fiecare urmand sa aiba corespondent in gama Infiniti FX37, motorul "echivalent" pe benzina.
Cea mai puternica versiune a gamei modelului japonez, FX50S, va purta de acum denumirea comerciala FX50S Premium, pentru a se alinia la noile standarde.
Infiniti FXd (V6 diesel) | Infiniti FX37 (V6 benzina) | Infiniti FX50 (V8) | ||||||
GT | GT Premium | S | S Premium | GT | GT Premium | S | S Premium | S Premium |
57.100 | 62.800 | 59.600 | 65.300 | 57.000 | 62.200 | 59.500 | 64.700 | 73.000 |
*preturile sunt in euro si contin TVA
via | Infiniti
Pacat totusi ca ii lipseste rafinamentul trenului de rulare (nu vorbesc de diesel pentru ca nu l-am condus); daca Infinity avea si aceasta forma de rafinament X5 / ML / Cayenne / Q7 aveau un concurent incontestabil.
X5 cu pachetul Dynamic Drive joaca in alta liga si la confort si la sportivitate si asta ma face sa sufar.
Imi si ne doresc din toata inima ca un concurent japonez sa reusasca de-adevaratele sa egalizez sau sa ameninte pozitia BMW si Mercedes.
Segmentul lifestyle SUV e dominat inca de nemti si desi lumea cauta altceva, inca nu exista o alternativa la acelasi nivel.
Infinity ar trebui sa aiba cu atat mai multe sanse cu cat in Romania imaginea BMW e perimata de numarul mare de posesori din alte categorii decat in profilul clasic al cumparatorului de BMW din restul Europei.
Si ghici ce, pentru cei ce nu ar vrea ca imaginea lor sa fie asociata cu aceleasi preferinte de consum cu ale unui traficant sau valutist, Infinity ar putea sa fie solutia perfecta.
Ii mai trebuie doar putin "fine tuning" dar probabil va mai dura 2-3 ani, macar. Succes!
Intr-adevar... X5 joaca in alta liga. In liga ciobanestilor germani.
Eu prefer lupul de preerie :)