Infiniti FX Sebastian Vettel Edition are un preţ oficial: 120.000 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Infiniti a anunţat preţul oficial al versiunii speciale FX pe care constructorul premium japonez a dezvoltat-o împreună cu Sebastian Vettel, campionul en-titre al Formulei 1. Ediţia specială Infiniti FX - pe care Automarket v-a prezentat-o în detaliu acum câteva luni - va costa 120.000 de euro şi va deveni, astfel, cel mai scump produs pe care Infiniti îl prezintă pe piaţă.
Preţul ridicat este explicat atât de modificările tehnice pe care inginerii Infiniti le-au adus modelului japonez - masa proprie scăzută cu 45 de kilograme, motor V8 de 5.0 litri de 414 cai - cât şi de faptul că FX Sebastian Vettel Edition va fi disponibil într-o serie limitată la doar 50 de exemplare dedicate pieței europene. În total, Infiniti va asambla doar 200 de exemplare ale acestui model.
Debutul producţiei celei mai potente versiuni Infiniti FX va avea loc în luna octombrie, urmând ca primele exemplare să ajungă la clienţii care le-au comandat în cursul primăverii anului 2013.
via | Infiniti
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nu cred în explicaţiile autorilor acestei maşini. Nu-i vorba de implementarea celor mai noi tehnologii etc; ca design, "mai SUV” arată Great Wall powered by Mitsubishi decât Infiniti, oricare dintre modele! Cui i se pare atractivă carcasa de mai sus? Deocamdată, la nivel japonez, Toyota rămâne inexpugnabilă, mai ales în materie de SUV! Repet: nu denigrez Infiniti, dar, privite din exterior, produsele de teren ale firmei par terne…Paradoxal, limuzinele nu.
Mă rog, nu mai scriu nimic pe tema preţurilor, căci tendinţa este clară: doar banul contează, adică să fii “supt” cât nu face, iar dacă vor mai rămâne constructori şi dealeri care să respecte clientul şi care să nu încerce să-l amăgească (mai precis: să încerce să nu-l amăgească!), atunci sfârşitul lumii poate nu va începe prea curând…
Inspiraţie şi baftă tuturor!
Trebuie sa fii nebun sau sa ai multi bani si sa nu ai ce face cu ei. Din pacate sunt o gramada de cazuri in situatia numarul 2,prea multi bani.