Japonezii de la Infiniti și-au schimbat ultima oară logo-ul în 2016. Acum, după 7 ani, constructorul nipon simte că este nevoie de o nouă schimbare și operează o serie de modificări, inclusiv în ceea ce privește emblema.
Pentru materialele promoționale, logo-ul Infiniti va fi 2D și va avea un scris subțiat, iar distanța dintre litere a fost mărită. De asemenea, emblema în sine este mai subțire.
În ceea ce privește logo-ul care se va regăsi pe mașini, acesta este 3D. Mai mult, emblema va fi iluminată pentru a ieși mai tare în evidență.
Totodată, Infiniti a angajat un artist japonez pentru a-i crea un parfum propriu. Acesta se va simți la toate evenimentele mărcii, iar clienții îl vor putea cumpăra de la dealeri.
Nu în ultimul rând, reprezentanțele mărcii nipone vor avea un design interior nou, inspirat, desigur, de arhitectura japoneză. Începând cu această lună, vor fi transformate o serie de reprezentanțe din Statele Unite ale Americii, Mexic și Orientul Mijlociu.
via Carscoops
Intre timp au cele mai invechite masini de pe piata, arata ca acum 10 ani.
Serios, Q50 a fost prezentat acum 10 ani, si q50 actual e fix la fel. Restul gamei are acelasi design.
Spoim baba nitel...