Japonezii de la Infiniti au decis să amâne lansarea primului lor model electric, acesta fiind programat iniţial pentru anul 2015. Modelul respectiv, bazat pe platforma lui Nissan Leaf, va primi un sistem avansat de încărcare şi acumulatori mai performanţi.
Esential
2015
este anul în care modelul electric de la Infiniti era programat să debuteze.
Infiniti a decis să amâne lansarea primului său model electric pentru a le acorda inginerilor suficient timp să dezvolte un sistem de încărcare mai performant şi acumulatori mai performanţi. Andy Palmer, vice-preşedintele
Nissan şi şeful departamentului de planificare produs, a declarat pentru Automotive News că amânarea lansării modelului electric nu înseamnă că Nissan sau Infiniti şi-au pierdut interesul pentru vehiculele
electrice, ci doar că modelul va primi anumite tehnologii proaspăt dezvoltate, pe care nu le-au anticipat în momentul dezvelirii conceptului LE, despre care se spune că va deveni primul
model electric al japonezilor.
Printre noile tehnologii anunţate de Andy Palmer se numără un sistem de încărcare fără fir, însă lansarea acestui sistem este îngreunată de lipsa standardelor din domeniu, ceea ce pune presiune pe inginerii Nissan. În plus, modelul va avea şi un nou acumulator Litiu-Ion, despre care reprezentantul Infiniti spune că este "atât de performant încât merită aşteptarea". Fără să intre în detalii, Palmer spune că noii acumulatori pregătiţi de Infiniti şi Nissan vor oferi o autonomie mărită la un preţ mai redus.
Potrivit datelor furnizate de Jato Dynamics, Nissan a vândut 5.192 unităţi Leaf în Europa în decursul anului trecut. Marca japoneză avea o ţintă de 9.000 de unităţi în 2012, dar situaţia s-ar putea îmbunătăţi în 2013, deoarece Nissan a vândut deja 3.664 unităţi Leaf în primele cinci luni ale anului, cu 88% mai multe decât în perioada comparabilă a lui 2012.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Cu toate laudele lor sunt sigur ca nu va depasi autonomia lui Model S de la Tesla.Oricum,modelele noi sunt binevenite.
Pana una alta, experienta Nissan in vehicule electrice se intinde inca din anii '40, deci cu decenii inainte sa se apara Elon Musk pe lume, daramite Tesla, in consecinta eu le-as acorda ceva mai mult credit...
Model S ofera fara probleme prestanta unei limuzine premium.
Masina asta a obtinut calificativul ''foarte bine'' de la toate publicatiile auto din toata lumea.
Oricum,nu despre prestanta era vorba,asta ai inteles tu?
Pana acum nu prea se vede experienta aia de care vorbesti tu la Nissan. Probabil ai uitat ca Leaf are doar 160km autonomie,si aia pe hartie.Mai au de invatat de la Elon Musk.
In fine, scrii prostii...Nissan Leaf a avut un facelift de cand te-ai informat tu ultima data de masina asta, iar in prezent are o autonomie de 228 km pe hartie, volumul unitatii de propulsie a scazut cu 30%, iar masa totala cu 10%. Deci in doar 2 ani de la lansare a avut progrese semnificative.
E vorba aici de a populariza masina electrica, ori pentru asta masina trebuie sa fie vazuta pe strazi.
Cate unitati a vandut Tesla de la inceputul lui 2010? Aprox 3000 unitati.
Cate unitati Leaf s-au vandut din decembrie 2012 pana acum? Aprox 55.000 unitati. Cine , ce trebuie sa invete???
*decembrie 2010
Model S e o masina premium in toata regula.Are materiale scumpe la interior,lemn si piele de calitate,plus tehnologie de ultima ora.Nu stiai asta??Design-ul exterior e superb si ca dimensiuni e comparabila cu A6,seria 5...
E si normal ca Leaf sa aiba vanzari mai mari pt ca Model S e mai scumpa si e din alta clasa.E ca si cum ai compara Skoda Octavia cu Mercedes E classe.Oricum,o sa treaca multi ani pana cand caricatura aia japoneza o sa ajunga la performantele si autonomia lui Model S.
Nu e mare sfaraiala cand iti dai seama ca pe o platforma de 5 metri lungime (e cat un seria 7 toata ziua) se pot depozita multe seturi de baterii, deci nu e vorba de nicio performanta extraordinara.
Leaf are dimensiunile compacte ale unui Golf si e mult mai practic pentru utilizarea zilnica in oras, unde o folosesti 99% din timp.
Ce are Leaf la interior? Ma bufneste rasul! Ai vazut tu Leaf ca sa vbesti? Se specifica clar in erata: leaf-decembrie 2010. Astea-s argumente? Ce ai 14 ani?
Cred ca am specificat f clar in erata : decembrie 2010. Nu poti sa te scuzi ca n-ai avut timp sa vezi completarea intre momentul in care am dat eu comment-ul si cel care l-ai dat tu. Asta-mi suna a disperare...
Dupa cum se spunea mai sus n-ai vazut Leaf in realitate, asa ca mananci bureti. Nu exista review pe planeta asta care sa critice materialele interioare la Leaf, ba din contra, e foarte apreciat.
Si inca odata iti dovedesc ca habar n-ai ce vbesti si esti prost informat: pretul la Leaf e de vreo 4 ori mai mic decat la tesla model s. Un Leaf in SUA costa 21.000 $ cu discount-ul guvernamental inclus. Merita 70.000 $ in plus Tesla model s pentru doar 237 km autonomie suplimentara? Nu. Pai frate de banii unui tesla iti faci coloana de masini cu Nissan Leaf in frunte.
Ii pui piele pe scaune la orice europeana de volum si se ridica peste nivelul unui Tesla Model S. Pt o asa-zisa masina premium, Tesla nu vine cu chestii banale precum cotiera centrala in bancheta spate sau memorie la scaunele electrice fata. Deasemenea are multe plastice ieftine.