Producția de mașini necesită colaborarea a numeroase companii în vederea unui obiectiv comun. Ineos a demonstrat recent cât de dificilă este această sarcină. Aceștia au oprit producția modelelor Grenadier și Quartermaster. Noi informații ne sugerează că pauza în producție ar putea fi cauzată de recenta falimentare a companiei Recaro.
Celebrul furnizor german de scaune sport a depus dosarul de insolvență în luna iulie, la patru ani după ce a fost achiziționat de o companie americană de investiții private. Deși sună ciudat, cei de la Recaro realizau tapițeria pentru Ineos, iar asta înseamnă că fără tapițerie, nu pot vinde mașini. Lynn Calder, directorul executiv Ineos, a spus că producția ar putea rămâne oprită până în 2025.
Atât Grenadier cât și Quartermaster sunt echipate cu un motor turbo de 3.0 litri cu șase cilindri în linie, furnizat de BMW. Acesta produce 282 cai putere în modelul Grenadier și 281 în Quartermaster. Niciunul dintre vehicule nu este construit pentru viteză, Ineos setând limitatorul electronic de viteză la doar 160 km/h.
Mașinile Ineos sunt proiectate în Austria și construite în Franța.
Acestea au o construcție de modă veche, deoarece caroseria este separată de șasiu, direcție cu mecanism cu bile recirculante și punți solide, atât pe față, cât și pe spate.
Lumea trece masiv pe maşini electrice.
Să vedem... Ce maşină germană poate face asta ?
https://youtu.be/GXfjAArAuFc
Probabil nu va avea o carieră lungă această marcă, mai ales în actualele condiții de piață și restricții, dar pare un model potrivit pentru cine vrea sa se retragă din " civilizație " .
Sunteți unii care considerați ca toată lumea stă în orașe dezvoltate, cu tot ce trebuie, iar restul zonelor nu sunt populate și toate afacerile sunt tot în orașe, industrii întregi, poate credeți ca și extragerea litiului se face la marginea orașului, evident cu cai de acces asfaltate.
Ca Ineos probabil nu va supraviețui, fiind proiectul unui miliardar ce deține un colos petrochimic, este altceva, dar acest segment este destul de populat și nu va dispărea, cel puțin nu pe alte continente, în Europa va fi dificil cu electric din 2035 .
Exista segmente in care nu are ce cauta o masina electrica, deocamdata.
Plus de asta, lumea TRECEA pe electrice, dar dat fiind faptul ca nu se vrea investit in infrastructura, lumea s-a cam saturat de ele, si nu din cauza ca sunt proaste, ci din cauza infrastructurii...
G-ul acum este doar despre AMG 63S cumparat de oraseni, Toyota cu Land Cruiser parca migreaza mai mult spre cumparatorii din suburbii.
Ineos pare solid, facut sa-l pui la treaba, sa nu-ti fie mila ca il bagi in apa de un metru sau ca il umpli de praf.
Ramane de vazut cat va rezista. Eu totusi ii urez viata lunga.