Ineos: producția oprită din cauza falimentului Recaro

de Silvian Irimia
Sambata, 28.09.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pauza în producția de mașini a celor de la Ineos ar putea fi din cauza falimentului dat de firma de scaune Recaro. Aceștia realizau tapițeria pentru modelele Ineos.

Producția de mașini necesită colaborarea a numeroase companii în vederea unui obiectiv comun. Ineos a demonstrat recent cât de dificilă este această sarcină. Aceștia au oprit producția modelelor Grenadier și Quartermaster. Noi informații ne sugerează că pauza în producție ar putea fi cauzată de recenta falimentare a companiei Recaro.

Celebrul furnizor german de scaune sport a depus dosarul de insolvență în luna iulie, la patru ani după ce a fost achiziționat de o companie americană de investiții private. Deși sună ciudat, cei de la Recaro realizau tapițeria pentru Ineos, iar asta înseamnă că fără tapițerie, nu pot vinde mașini. Lynn Calder, directorul executiv Ineos, a spus că producția ar putea rămâne oprită până în 2025.

Atât Grenadier cât și Quartermaster sunt echipate cu un motor turbo de 3.0 litri cu șase cilindri în linie, furnizat de BMW. Acesta produce 282 cai putere în modelul Grenadier și 281 în Quartermaster. Niciunul dintre vehicule nu este construit pentru viteză, Ineos setând limitatorul electronic de viteză la doar 160 km/h.

Mașinile Ineos sunt proiectate în Austria și construite în Franța.

Acestea au o construcție de modă veche, deoarece caroseria este separată de șasiu, direcție cu mecanism cu bile recirculante și punți solide, atât pe față, cât și pe spate.

Comentarii (8)

  • Elektrikkk
    Minciuni, pretexte.

    Lumea trece masiv pe maşini electrice.


    Să vedem... Ce maşină germană poate face asta ?

    https://youtu.be/GXfjAArAuFc
    2 11
  • Un constructor britanic, echipat cu motoare Bmw benzină și diesel, plus cutie ZF ce echipează Bmw, cutie de transfer americană, consola centrală este water proof, deci chiar dacă este inundat va funcționa totul, o mașină de teren veritabilă, este segmentul abandonat de Land Rover prin defunctul Defender, modelul precedent, va fi o mașină de colecționari, datele despre vânzările până acum, din 2022, nu sunt precise, în 2023 câteva mii unități, în 2024 cam la fel, nu știu dacă a depășit 7-8000 unități până acum .

    Probabil nu va avea o carieră lungă această marcă, mai ales în actualele condiții de piață și restricții, dar pare un model potrivit pentru cine vrea sa se retragă din " civilizație " .
    15 1
  • STUTTGART, Germany, April 25, 2024 – RECARO Holding has released its financial results for 2023, reporting a total revenue of €524 million, a 25% increase from 2022. The company anticipates similar growth in 2024.
    1 0
  • Cea mai urâtă și inutila mașina, mare consumatoare de combustibil a avut soarta care i se potrivea .Sa mai faci asemenea porcărie de nu pot sa o numesc mașina în secolul asta a prostie crasa .
    2 10
  • Segmentul tot teren nu este o porcărie, există mulți oameni, cu afaceri sau fără, care trăiesc în zone mai dificile, munte, dealuri, deșert, cu drumuri neasfaltate, fără astfel de mașini nu s-ar descurca, după părerea ta, ce gen de mașină sa cumpere un fermier din Scoția sa spunem ? Un Cybertruck ? Ford F-150 electric ? Sau mai rău, un SUV electric ?

    Sunteți unii care considerați ca toată lumea stă în orașe dezvoltate, cu tot ce trebuie, iar restul zonelor nu sunt populate și toate afacerile sunt tot în orașe, industrii întregi, poate credeți ca și extragerea litiului se face la marginea orașului, evident cu cai de acces asfaltate.

    Ca Ineos probabil nu va supraviețui, fiind proiectul unui miliardar ce deține un colos petrochimic, este altceva, dar acest segment este destul de populat și nu va dispărea, cel puțin nu pe alte continente, în Europa va fi dificil cu electric din 2035 .
    12 2
  • @Elektrikkk
    Nu toata lumea cumpara suv-uri sau camionete diesel sau benzina doar sa mearga la mall la cafea sau sa se plimbe prin oras. In zone rurale nu ai incarcatoare electrice, dar benzinarii ai. Si in zonele rurale nu neaparat functioneaza o masina electrica la capacitatea ei adevarata.

    Exista segmente in care nu are ce cauta o masina electrica, deocamdata.

    Plus de asta, lumea TRECEA pe electrice, dar dat fiind faptul ca nu se vrea investit in infrastructura, lumea s-a cam saturat de ele, si nu din cauza ca sunt proaste, ci din cauza infrastructurii...
    5 0
  • Ieri la Red Bull Ring am vazut o multime de Ineos-uri. Le ador! Mi se pare ca acest segment de off-road pur a fost diluat extrem de mult in ultimii ani, atat de Land Rover cat si de altii precum G-Class, Mitsubishi, Toyota etc.
    G-ul acum este doar despre AMG 63S cumparat de oraseni, Toyota cu Land Cruiser parca migreaza mai mult spre cumparatorii din suburbii.
    Ineos pare solid, facut sa-l pui la treaba, sa nu-ti fie mila ca il bagi in apa de un metru sau ca il umpli de praf.
    Ramane de vazut cat va rezista. Eu totusi ii urez viata lunga.
    3 0
  • Cum a reusit Recaro sa dea faliment? Totusi este o marca extrem de cunoscuta. Iar masinile, indiferent ce model, ce arhitectura, ce piata, are nevoie de scaune. Cum naiba sa dea faliment?
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru