Deși unii producători se concentrează pe lansarea unor game de modele complet electrice pentru viitorul apropiat, alte mărci consideră că încă mai este loc de dezvoltare pentru motoarele termice, dar și pentru cele alimentate cu hidrogen. Una din mărcile care propun această abordare este și Ineos.
În prezent, Ineos Grenadier, atât în varianta SUV cât și în cea de pick-up, este oferită cu motoare pe benzină și diesel dezvoltate de BMW. Chiar și așa, compania britanică dezvoltă în prezent motoare electrice și alimentate cu hidrogen. Ineos consideră că mașinile electrice nu sunt singura soluție a atinge țintele cu privire la emisii în mai multe regiuni din lume.
„Nu spunem că mașinile electrice nu au un loc”, a declarat Lynn Calder, CEO-ul mărcii. „Noi chiar credem că acestea au un loc. Însă nu reușesc să văd un scenariu unde 100% din cerințele unui propulsor sunt îndeplinite de cele electrice”, a mai adăugat aceasta.
Ineos are în dezvoltare un model electric.
Acesta se va numi Fusilier și va fi lansat oficial în 2026. Noul model va fi disponibil și într-o versiune cu motor termic care va funcționa pe post de range extender. În același timp, constructorul britanic dezvoltă și o versiune alimentată cu hidrogen pentru Grenadier. Lansarea acestei versiuni a fost amânată din cauza lipsei de infrastructură.În încheiere, Ineos mai spune că are o „abordare rațională”, prin care vrea să dezvolte mai multe tipuri de propulsoare pentru a atinge țintele de emisii.
via Carscoops
In aceeasi ordine de idei, cum spuneam deja de saptamana trecuta, eu tot astept articolul cu shiftul de buget de 65 de MILIARDE de la dezvoltarea de electrice la motoare termice. Bani imprumutati, atentie! :) Sucitul intorsurii facute de nimeni altcineva decat VAG si anuntat saptamana trecuta. :)
S-ar parea ca astept degeaba... :)