Noul Ineos Grenadier Quartermaster, varianta pick-up a modelului de teren britanic, a intrat oficial în producție, la uzina de la Hambach din Franța. Modelul de teren a fost dezvăluit pentru prima dată în vara acestui an, cu ocazia Festivalului de Viteză de la Goodwood.
Față de varianta Grenadier obișnuită, noul Quartermaster este mai lung cu 305 milimetri. Noul model poate transporta marfă cu o greutate maximă de 760 de kilograme în bena sa, care măsoară 1564 de milimetri în lungime și 1619 milimetri în lățime.
Motorizările variantei pick-up sunt identice cu cele ale variantei SUV. Precis, noul model este disponibil cu un motor pe benzină de 3.0 litri și 286 de cai putere, precum și cu un motor diesel de 3.0 litri și 249 de cai putere. Ambele motoare sunt produse de BMW. De asemenea, indiferent de motorul ales, Grenadier Quartermaster primește o cutie automată cu 8 trepte, dezvoltată de ZF.
Primele exemplare ale noului model vor fi livrate în Europa din decembrie.
via Ineos
Ma indoiesc ca stau (sau ar trebui sa stea) la coada alde Toyota, Mitsu, GM, Chevrolet, Ford etc. sa ia notite de la un model relativ rudimentar (in sensul de simplu si robust) facut cam din bucati si cu componente de generatie trecuta.
Pacat ca Bombonel si ai lui au tradat tara si vandut fabrica, distrugand industria romaneasca.
Aro ramasese singurt fabrica autohtona dupa ce au instrainat dacia castre renault si fabrica de la craiova catre daewoo.
Acum niste cehi vor sa cumpere brandul ARO si sa faca ei toate cele.
Si cotetul asta care arata a clona chinzeasca de niscaiva masina din anii 80, mama-mama, toti sunt innebuniti.
Unii eram fericiți că atâta știam, dar auto made in Ro erau epave care trebuia “izolate” în prima săptămână de la achiziție, umplut uși cu ulei, sfeștanie etc. Oricum un drum de 2.000 de km rămânea mult timp ca și subiect de discuție… se întâmplau multe în 2.000 de km.
În Aro aveam vecini care au montat o sobiță…
Cred ca ajunge… :)))
Clar are Renault de câștigat cu Dacia, dar până la Renault am arătat ce putem și cât putem… noroc cu Renault.
De modelul din articol nu-i mare lucru de spus, sunt opțiuni mult mai bune, deci mare lucru nu o să reușească, mai ales că “apare” uglytruck, mai apare, nu?
Sunt zvonuri că este pe drum înspre reprezentanțe… cel puțin 100 de buc ;)
In alta ordine de idei, am inteles ca masina, desi arata impecabil si sunt convins ca e reusita dpdv tehnic, e un esec de vanzari. Ma mir ca au scos model nou. Am inteles ca nu vand nimic oamenii. S-ar parea ca investitorii au sume infinite de ars aiurea.
Magna, proiectantul nu a facut rabat la nimic, urmarind ideea unei masinii pure de teren dar avand toate dotarile si echipamentele de confort moderne.
Cand te referi la componente de generatie trecuta, aceste sunt doar motoarele BMW B57/B57 dar nu pentru ca nu ar fi putut sa fie cele curente dar acestea sunt mai potrivite pentru regimul de folosinta al masinii.
Cutia de transfer este complet noua, produsa de TREMEC si spre deosebire de altele, nu au facut rabat la costuri fiind o cutie pe pinioane nu lant, cu diferential central blocabil incorporat. Diferentialele blocabile fata/spate sunt EATON Air Locker, cutia de viteze ZF 8HP55/76, sasiu tip scara, punti Carraro HD echivalent Dana 60, arcuri progresive Eibach, amortizoare Bilstein HD 5100, caroserie otel galvanizat, pregatire electrica plug and play pentru diverse accesorii, baterie suplimentara, apasare carlig remorcare 350kg, sarcina plafon 420 kg, priza de putere, tot ce insemana unghiuri, garda la sol, cursa suspensie peste tot ce e pe piata.
Apoi ai scaune RECARO, sistem media 12.3", Apple Carplay wireless si tot ce ai nevoie pentru un auto modern.
Dupa cum spuneam trebuie sa o intelegi si sa vezi cum a fost construita.