Esential
550 | de cai putere se ascund sub capota lui E-Go Revolt. |
Rusii nu pot sta cu mainile in san atunci cand vine vorba de modele exotice, atat de ravnite pe piata locala. Rezultatul? Nasterea unor case de design locale, cum este E-Go, care gandesc proiecte indraznete capabile sa se concretizeze.
Rusii se pregatesc astfel sa aiba primul lor supercar veritabil, in persoana lui E-Go Revolt. Bazat pe o platforma imprumutata de la Mitsubishi, supercarul rusesc Revolt se foloseste de serviciile unui propulsor V6 de 3.0 litri capabil sa ofere 550 de cai putere multumita supraalimentatoarelor. Intreaga putere este transmisa puntii spate prin intermediul unei cutii manuale cu sase rapoarte.
Rusii au completat motorul performant cu cea mai noua suspensie pneumatica activa. Look-ul sportiv, care inspira agresivitate si se ghideaza dupa o filosofie de design complet originala este completat de jante de 19 inch, din aliaj, incaltate cu pneuri de 245/40 pe fata si 325/30 pe spate.
Pentru a oferi soferului un control total asupra masinii, rusii de la E-Go au gandit o pozitionare inovativa a controlului sistemelor electronice.
Acestea au parut in centrul volanului si pot fi actionate foarte usor multumita unui ecran touch-screen.Noul E-Go Revolt nu mai este de mult timp in faza de proiect, rusii demarand deja toate operatiunile necesare pentru a lansa oficial productia. Deci, in mai putin de o luna, compania cu cartierul general in apropierea Moscovei se poate lauda cu creatia sa pe strazile capitalei ruse.
via | WorldCarFans
Platforma de la Mitsubishi, botic de la Renault Megane (noul model), capota gen masini americane Dodge si spate de la Masserati.
Concluzia: mult zgomot pentru nimic. Tot Gaz-ul si Volga "este" mama rusilor. :))
noi romanii cu ce supercar ne laudam??? cu vreun logan de 100 cai??? oau ... hai sa fim seriosi,
e bine pt rusi daca ar scoate modelul asta pt ca arata super bine , e performant , cel putin din spusele autorului, si in mod cert va fi o lectie pt tarile din est