Esential
100.000 | de locuri de munca sunt puse in pericol in indutria auto din Romania. |
Brent Valmar, vicepresedintele APIA, estimeaza ca industria de automobile noi s-ar putea injumatati in Romania, anul acesta.
Daca piata auto de masini noi s-a situat pana acum la o valoare de 300.000 de unitati, in 2009 previziunile arata ca piata nu va putea trece de 150.000 de unitati. Din acest punct de vedere, Brent Valmar sustine ca locurile de munca s-ar putea micsora cu 50%, urmand sa fie disponibilizati 100.000 de angajati, dintre cei 220.000 existenti pe piata auto romaneasca.
Brent Valmar, seful Porsche Romania, cel mai mare imporatator de automobile din Romania, sustine ca modificarea ordonantei de urgenta privind taxa auto ar fi o adevarata crima pentru piata auto romaneasca.
Piata auto din Romania a inregistrat o scadere de 53% la vanzarile de masini noi in luna decembrie a anului trecut.
Via | Mediafax
sa scada pretul!
Cred ca si daca nu venea criza loganul tot pica ca sunt mai ieftine carutele si superioare calitativ.
In franta ii ajuta statul Francez? Au bagat sau au triplata taxa de poluare pentru ei. Exista legea pietii. Esti bun si competitiv rezisti, daca nu du-te acasa. Sa ne lase in pace ca era mai buna dacia lu' tata din 87 decat loganul lor. Imi pare rau de muncitorii aia care o sa fie concediati dar nu vreau sa-i platesc eu si toti din impozitele luate de stat cu care sa se subventioneze incompetenta Renault.
una singura... Renault vrea sa scape de stocurile imense pe care inca le mai are... stocuri de masini vechi.
asadar... cine stie ce se va intampla cu reducerile de la Dacia... pentru ca... atunci... cine va mai cumpara Renault?
--ESTIMAM O VANZARE DE (N)UNITATI ANUL ASTA ..ETC...s.a.m.d.
dupa care daca nu-si ating ,,targetul'' se plang ca sunt pe pierdere.....CA NU AU REUSIT .............
IN CONCLUZIE industria auto are exponentii cei mai lacomi si este cea mai plina de false promisiuni industrie dupa religie........si acum revenind la Renault si-au scos de mult banii de cercetare si industrializare pe produsele pe care le comercializeaza in prezent asa ca nu le mai plangeti de mila..........
Sunt doua ramuri diferite , care implica mase de oameni plasati ierarhic pe diferite trepte.
Inter o uzina gen DACIA-RENAULT , VW, BMW .. nu se poate pune semnul = fata de o companie care vinde masini.
Este nasol ca cei care conduc aceste uzine nu-si imagineaza faptul ca piata auto este cam accelerata si un model nu mai poate trece bariera de 2..3 ani de viata . Conceptia nu mai poate dormi.
CONCEPTIA TOT MAI RAPIDA a modelelor asa zis noi se face in detrimentul calitatii pentru consumismul inconstient si pentru a intretine industria orizontala a serviciilor postvanzare
Multe firme din servisare isi scot banii......kia-hyundai...etc.......mai ales alea cu garantii mai mari de 3 ani sau 100000 de km
La urma urmei industria auto este volatila ca si combustibilul folosit........
Sa concepi un auto in ziua de azi intr-un an inseamna sa folosesti elemente comune cu alte auto in fabricatie.......
Aici este cheia . Poti sa vii in intampinarea clientului fie ca este dama bine fie ca este un ahtiat de viteza si sa-ti adaptezi modelul pentru asa ceva.
Eu tare as vrea in orasul meu o pista auto sau karting sa existe putina emulatie si dorinta de viata. Pun pariu ca beietii care s-au dat pe gheta cu masina au gustat ceve adrenalina.
Servis-urile traiesc astazi din cee ce ofera asigurarile , a cam disparut sportivitatea oare din segmentul AUTO ??