Industria auto din România contribuie anual cu 14% la Produsul Intern Brut și cu 26% la exporturile totale. Volumul total de producție al celor doi producători, Dacia și Ford, a depășit 490 000 de unități în anul 2019.
Reunite sub umbrela Parteneriatul Auto Român (PAR), companiile acestui sector au transmis că, în directă corelare cu autoritățile naționale, caută să identifice soluții de creștere a capacităților de producție pentru măști textile, viziere, soluții dezinfectante și piese pentru ventilatoare.
“Fiecare companie a întreprins acțiuni de responsabilitate socială și solidaritate în comunitățile în care își desfășoară activitatea sau la scară națională, în completarea necesarului logistic și sanitar identificat de către autoritățile naționale. Au pus la dispoziție flote de mașini pentru personalul medical și auxiliar, au donat măști și echipamente sanitare de protecție, au organizat strângere de fonduri și direcționat fonduri către ONG-uri, au creat platforme digitale de educație pentru copii și au venit în sprijinul unor familii aflate în dificultate prin donarea și livrarea hranei la domiciliu,” au transmis reprezentanții industriei.
PAR promovează dezvoltarea industriei auto și reunește companii și asociații precum ACAROM, Adient, AHK, Bosch, Continental, Delphi, Draexlmaier, Ford, Garett Motion, Groupe Renault, Infineon, Leoni, Pirelli, Schaeffler, Star Transmission.
O duc foarte bine.
Sau era o gluma de VAG-ist fan TeDeI si nu m-am prins eu?
da' porbagaju, cat e porbagaju la mastile alea?