În timp ce Europa suferă un blocaj total al vânzărilor auto în această perioadă din cauza pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2, showroom-urile din China s-au redeschis în această lună după ce "valul" de infecții și decese cauzate de virus s-a liniștit în statul asiatic. Doar 9.2% dintre showroom-uri rămân în continuare închise, motivul fiind lipsa măsurilor de protecție a clienților și angajaților.
Cu toate acestea, chinezii nu se înghesuie încă în la dealeri. Conform statisticilor oferite de Asociația Dealerilor Auto din China, care acoperă 8393 de puncte de vânzare de pe întreg teritoriul țării, traficul din showroom-uri variază major în funcție de brand. Cele mai afectate sunt mărcile autohtone, care au observat o scădere cu 65% a traficului din showroom-uri comparativ cu această perioadă a anului trecut, în timp ce brandurile de lux se află la polul opus și înregistrează o scădere de doar 43% față de anul anterior.
La nivelul vânzărilor, prima jumătate a lunii martie a adus până acum o scădere cu 47% a vânzărilor auto.
"Unele orașe îi încurajează pe oameni să se întoarcă la viețile lor normale, dar încrederea clienților în achizițiile auto nu va reveni la nivelul anterior mai devreme de finalul lunii martie", notează Asociația Autoturismelor din China, autoritatea care oferă statisticile de vânzări pe teritoriul statului asiatic.
via Automotive News (înreg.)
Comentarii (1)