Industria auto din China își revine: 91% dintre showroom-uri s-au redeschis, dar clienții sunt la jumătate față de anul trecut

de Mircea Meşter, Foto: Dreamstime.com
Sambata, 21.03.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
După pauza forțată de epidemia virală care afectează întreg Globul, în China s-au redeschis peste 90% dintre showroom-uri. Vânzările și traficul de clienți se află încă la jumătate față de aceeași perioadă a anului trecut.

În timp ce Europa suferă un blocaj total al vânzărilor auto în această perioadă din cauza pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2, showroom-urile din China s-au redeschis în această lună după ce "valul" de infecții și decese cauzate de virus s-a liniștit în statul asiatic. Doar 9.2% dintre showroom-uri rămân în continuare închise, motivul fiind lipsa măsurilor de protecție a clienților și angajaților. 

Cu toate acestea, chinezii nu se înghesuie încă în la dealeri. Conform statisticilor oferite de Asociația Dealerilor Auto din China, care acoperă 8393 de puncte de vânzare de pe întreg teritoriul țării, traficul din showroom-uri variază major în funcție de brand. Cele mai afectate sunt mărcile autohtone, care au observat o scădere cu 65% a traficului din showroom-uri comparativ cu această perioadă a anului trecut, în timp ce brandurile de lux se află la polul opus și înregistrează o scădere de doar 43% față de anul anterior. 

La nivelul vânzărilor, prima jumătate a lunii martie a adus până acum o scădere cu 47% a vânzărilor auto.

"Unele orașe îi încurajează pe oameni să se întoarcă la viețile lor normale, dar încrederea clienților în achizițiile auto nu va reveni la nivelul anterior mai devreme de finalul lunii martie", notează Asociația Autoturismelor din China, autoritatea care oferă statisticile de vânzări pe teritoriul statului asiatic.

via Automotive News (înreg.)

Comentarii (1)

  • Covrig-19
    Păi şi normal! De fapt, nu mongoloizii vor să “revină la normal” (“cele mai afectate sunt mărcile autohtone”…ete na!), ci…firmele “occidentale” şi “capitaliste” care-şi bazează investiţiile şi, implicit, execuţia pe mâna de lucru a gălbejiţilor, care, desigur, se mulţumesc, adică se satură, de obicei, doar cu niţel orez. Cu alte cuvinte, prea multă pauză forţată şi dublată de restricţii fel de fel = faliment asigurat! Gagiii fidelisimi lui Big Business înţeleg perfect această echivalenţă…fatală d.p.d.v. mercantil (şi nu fără să le tremure izmenele în privinţa “traiului pe vătrai” cu care s-au obişnuit graţie “ingenioasei” tactici a reducerii calităţii, pardon, costurilor), prin urmare probabil că îi înţeapă sub centură pe “iluminaţi” să isprăvească mai repede comedia comediilor, ca să nu-şi iasă din minţi, fiindcă nu le surâde deloc sărăkia tipică tonelor de fraieri fără frontiere :)
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru