Indienii scot in ianuarie cea mai ieftina masina din lume!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Indienii de la Tata au anuntat astazi ce cea mai ieftina masina din lume, cunoscuta inca sub numele de cod RS 1-Lakh, va fi lansata pe piata in ianuarie 2008. Masina extra-low-cost va costa pana la urma 2000 de euro si nu 2000 de dolari, asa cum s-a anuntat initial, pretul sau reusind insa oricum sa il bata de cateva ori pe cel al masinii ieftine prin excelenta denumita Logan. De fapt, presa internationala afirma inspirat despre Logan ca este un adevarat S-Klasse pe langa noul model indian.
In orice caz, dotarile Daciei Logan vor fi cu mult peste cele ale modelului indian. Vorbim despre o berlina cu patru usi care va avea un motor diesel de cel mult 30 de cai putere (?!) iar amanuntul numit siguranta va avea evident de suferit. Despre acest lucru, cei de la Tata afirma ca noua masina se va ridica la standardele interne ale Indiei fara a anunta insa care sunt acestea si care ar fi modul in care tata RS 1-Lakh se va descurca la un eventual crash-test organizat de Euro NCAP. In plus, Tata a confirmat nivelurile de echipare ale masinii: rudimentar, mediu si ridicat.
Desi modelul va fi lansat la Salonul Auto din New Delhi in ianuarie, acesta va putea fi achizitionat doar incepand cu toamna anului viitor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
probabil ca acum contruiesc masina intocmai ca in reclama cu Peugeot :))
Intr-adevar daca toata viata ai condus dacia din `65 sau cielo (alta marca consacrata) e tare loganul. Bleah
Cei de la Lada incep sa-si dea seama ca o masina ieftina trebuie sa arate si bine si trebuie si performanta. Dacia nu are aceste calitati si pe langa asta mai consuma si mult. Modelul va fi lansat in 2009 si va costa aprox cat un Logan.
http://cardesign.ru/ru/gallery/concept-0-1-96-0-gal.html
she's a beast: portbagaj enorm, pachet special de siguranta, sistem de navigatie, 12 locuri. Cei de la Dacia mai trebuie sa-si imbunatteasca marfa, ca au concurenta.
is clase diferite da na...
logik k e putin 30 de cai da la banii astia ce vrei?
Gnaditi-va la o problema simpla loganieni, bemwenieni si pustime din toate zarile:
daca ai o firma, cu agenti comerciali si un buget de 12.000 de euro, poti cumpara un Renault Megane, Doua Loganuri, un sfert de BMW sau sase TATA. Eu as prefera sase TATA. Masina este poate fi un "utilaj" care sa aduca beneficii sau un accesoriu pentru talente fite si figuri. Tata sau Matiz nu dau personalitate unui pustan cacacios. Dar un Logan cu jenti de magneziu si geamuri fumurii din care sa rasune manele...il schimba totusi pe papagal. Altfel se uita cartieru' la el.
acesta este masina despre care vorbiti .. iar cei care zic ca are si loganul cu ce se compara se inseala .. TATA este net superior DACIA
1. tin sa va anunt ca loganul nu chiar cea mai ieftina masina noua de pe piata din Romania. (Matiz de ex.)
2. si cu loganul a fost mare valva ca va fi 5000 de euro toata lumea isi va permite si cel mai ieftin model e vreo 7000 si ceva
Asa ca mai lasati vrajelile astea de 2 lei
cred k aia in india or sa faca INTRCERE K INTRE MELCI... SI POATE EI TINTESC SA INTRE IN CARTEA RECORDURILOR PT CEA MAI LUNGA SI CEA MAI INTERMINABILA INTRECERE DE MELCI DIN LUME :)))))
Vb unuia mai sus, niste jenti pe logan, manele la maxim si sunteti bagati in seama.
Conduceti si voi alte masini (masini, nu tentative) si apoi dati-va cu parerea.Dar stai, masina pe care o aveti voi e cea mai buna :d.
http://auto.lenta.ru/photo/2007/03/07/ladac/gal.html
Aici ai cam dat cu batul in balta tinand cont de faptul ca masinile nemtesti au probleme serioase la capitolul calitate si fiabilitate. Pana si Hyunday este net superioara oricarei masini nemtesti cand este vb de satisfactia clientului si calitatea de asamblare.
Intradevar nemti fac masini bune (sunt posesor a 2 MBZ) dar sunt alti care fac masini EXCELENTE si la preturi realiste.
Aceasta masina indiana le va da peste nas la multe alte marci si ii va forta sa produca si ei ori calitate mai buna ori un pret mai rezonabil.
2. daca ai peste 25 de ani ai face bine sa te gandesti cam ce masinii aveau cei e la Hyunday prin anii 90?????????
3. stii de cine este facut Bentley-ul?
4. Patentul si Ciocanul este al Nemtiilor.
1. Gresit. Fac masini bune dar nu excelente. Da, preturile lor reflecta 25% "valoarea" numelui dar sunt din ce in ce mai multi care nu se mai lasa pacaliti.
2. Am 44 de ani si calitatea imi este profesia. Ai admirat parte din munca mea. Da, si unde sunt romani acuma? Dar tatari? Au fast candva in varful lumi si .... Se cheama EVOLUTIE.
3. Muncitori britanici si germani dar sa nu-mi spui tu ca Bentley este o masina de piata. In cate statistici de piata ai vazut-o? Cauta alt exemplu.
4. Adevarat, dar masinile nu se mai fac cu patent si ciocan ci cu roboti si persistenta perfectionista si Continuos Process Improvement. Si se pare ca japonezi sunt doar un pas inaintea celorlalti.
frumos de ..tot!
Deci astia care detin logan sa taca...ca la pretul ala itzi potzi cumpara o mashina second-hand shi e de 100 x mai buna...
Numai imaginativa.
Motor diesel cu racire aer pe o masina mica economica.
Motor diesel cu racire aer cuplat cu un compresor de inalta presiune pt un sistem hybrid pe un sedan performant.
Doua motoare diesel ..... pt o camioneta de x tone.
Trei motoare diesel ..... pt autobuz sau TIR.
Si toate cu o economie si o fiabilitate oferita la un pret sub orice piata.
Numai imaginati-va ca aceste motorase+compresor sunt encapsulate ca la frigider si merg mii si mii de ore fara prea mare usura.
Mai ales ca merg si pe biodiesel crescut local.
Toti ati vrea cate unul.
nu au cum pt ca ei castiga un salariu pe ora de 1$ maxim 2$ pe ora