- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnologie
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Incredibil: Loganul care consuma 2.72 litri/100 km
fara 10000 nu are ce cauta la tine acasa si asta pt rezultatu obtinut ;)
Nu imi place Logan dar trebuie sa recunosc faptul ca e un proiect gestionat excelent de Renault pentru publicul sau tinta.
Felicitari Renault. Multumim ca ne-ai scos in lume si nu ne-ai lasat in noaptea tehnologica auto de acum 10-12 ani.
La categoria “Passenger Car Inter City-Production”, podiumul a fost ocupat in ordine de Mercedes E300 Bluetec (locul1), VW Passat BlueMotion (locul 2) si BMW Hydrogen 7 (locul 3).
Au mai existat si categoriile “Two Wheels and Urban Cars”, “Bus”, “Van”, “Delivery Truck”.
Pentru curiosi, rezultatele raliului pot fi studiate la http://www.challengebibendum.com/challengeBib/document.DocumentRepositoryServlet?codeDocument=3700&codeRepository=MICHA&codeRubrique=docs_2007.
Pe de alta parte, la http://www.challengebibendum.com/challengeBib/document.DocumentRepositoryServlet?codeDocument=3701&codeRepository=MICHA&codeRubrique=docs_2007 se pot studia rezultatele testelor tehnice.
Daca e asa cum e specificat aici ar putea sa-l vanda pe piata (motoru e Dieselul de 1.5 85CP cu minore modificari si un pic de modificari la caroserie..
foarte util la aerodinamica cred ca e eleronu DAR SI UN SCUT PE TOATA SUPRAFATA COMPARTIMENTULUI MOTOR CARE SE VEDE IN POZA DAR NU E SPECIFICAT !!
oricum scutul acela ajuta intradevar, impiedicand intrarea aerului, prafului, apei la motor si la reducerea zgomotului !!
am verificat asta pe Ford Mondeo!!!
dupa cum se vede in poze, modificarile aerodinamice sunt insesizabile, iar motorul este unul clasic - nu au cum sa-l faca sa consume asa putin
Sper sa aiba si ceva performante,nu are nici acum da na ,nu poti fii cu toate
Asa luam un Lastun, il tunam de nu mai ramane nik original si zicem ca iauite ce performante tata!!!!
pret.. cred ca sare lejer de 100 00 de euro.. dak se va scoate pe piata..
Pentru Pesimistu ... masina mea merge pe apa ( ma rog , electroliza apei ) de vreo 4 luni. Merge cam 5 litri de apa la 100 de kilometri. Ca sa nu va induc in eroare e vorba de Hidrogen produs direct in masina, in timpul mersului si dozat cum trebuie , dezvolta o putere mult mai mare decat benzina ( nu e recomandat in motoarele dinainte de 1996 decat daca tratezi pistoanele in cap cu Ceramic coating ca sa nu rugineasca).
Iarasi , ca sa nu va induc in eroare eu fac experimentele astea in USA , unde $400 in materiale nu e o avere.
Am dat la cativa aici pe forum planurile pentru cum sa adaptezi o masina pe benzina la hidrogen, dar nu am mai primit nici un email inapoi sa imi spuna care ce si cum a facut cu planurile.
Mi-ar fi placut sa impartaseasca si ei cu noi , aici pe forumuri experimentele.
pas
numai ca este o amarata strategie de marketing care sa sensibilizeze ecologistii.
toti producatorii fac asta doar ca sa arate cat de mult le pasa.
oricum masini ecologice sau care macar consuma foarte putin vom avea niciodata (cel putin nu facute de marii producatori), asta cat timp e destul petrol ... dupa care trecem pe apa, iar la robinet va curge cola, ca apa va costa deoarece e combustibil. deci va rog sa va faceti provizii.
vi sa parut mai interesant comentariul meu decat articolul si acest "raliu"?
eu am un mcv luat din decembrie anul trecut,are 26000km...1.6,16v,105cp...consuma 7,8-8%,asta in conditiile in care reprizele de acceleratie sunt scurte,si ajungi rapid la 100-110 la ora...si schimbi vitezele de la 3200 in sus...daca le schimbi sub,consuma mai mult!
sigur,motorul si cutia nu au nici o tangenta cu industria din romania...spre rusinea noastra!
27l.-1km --consum real
Conditia e sa nu ai pantoful greu.
Recunosc ca stilul nu ma caracterizeaza ,dar se poate.
Asta vara pe Hunedoara Bucurestia am obtinut 4.3 consum mediu , condus normal ;pe autostrada Bucuresti Constanta la 130 km/h constant ,consumul a fost de 5,6l/100km ,normal din punct de vedere aerodinamic Dacia se apropie de o caramida ,si rezistenta la inaintare e proportionala cu patratul vitezei !
PS: cred ca au luat ceva din caroseria Loganului ca sa poata beneficia de "vantul din pupa".
Daca se va vinde, masina nu va fi DELOC ieftina, asa cum cred unii. Deocamdata e mai rentabil sa cumpar un Chevrolet, un Fiat sau altceva MULT mai fiabil ca Logan.
Cu toate astea, e de apreciat efortul lor. Bravo!
Sa te risti aiurea cu SH .... este prea mica probabilitatea sa o nimeresti intr-un stadiu OK, fara defecte ascunse .... asa ca fratilor ganditi mult si cunosteti-va limita buzunarului ca daca nu ....
Daca e ase de prost LOGANU de ce e cumparat in toata europa, o sa fie comercializat si in america etc raman la aceeasi parere ca unii urla de atatea tepe si rog sa nu se mai vaite ca loganu e prost e masina romanuli si nu numai.
Si voi, si astia de la Dacia, si aia de la Renault, imposibil sa scoti un asemenea consum decat instant poate, dar si ala exagerat.
Traseul de 847 km de drum normal de la Constanţa la Oradea (aproximativ 200 km de autostradă, iar restul, drumuri de oraş şi sat, cu coborîri şi un procent de peste 45 la sută porţiuni în urcare – Valea Oltului) a fost acoperit de o Skoda Fabia 1.4 TDI, ce a avut nevoie de 22,05 litri de motorină, rezultînd un consum de doar 2,6 litri/100 km.
Obligatoriu a fost ca viteza medie înregistrată să fie de minimum 60 km/h.
mai baieti prostia se plateste scump!
Acum serios, este meritul francezilor oricat de mult ii urasc eu pe acesti jidani nesimtiti.Ce?Scriu cu caracter antisemit, rasist sau xenofob? Ma doare undeva :) Jos tiganii, na.Revin...LOgan o masina buna pt romanu d erand si nu numai.Daca o si aranjezi putin arata beton.
2l/100 e super dar masina asta e super reglata si nu va fi niciodata de vanzare.Punct
(de dan (19.01.2008, 15:50)
ba frustrat facut din laba scria ca masina a participat la Michelin Challenge Bibendum te las pe tine un ratat sinistru facut din laba sa te lamuresti ce e acel Michelin Challenge Bibendum ca oricum nu meriti explicatii si ca ceilalti sa nu se simta ignorati cam 60% din cei care au postat aici ii rog sa emigreze in germania, sa le mai scada si la aia IQ (Intelligence quotient) ca pe unde ajung dastia ca voi se duce dracu un popor intreg.