- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tuning
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Incredibil: Golf de 400 CP!
Care este adevarul ?
Am gasit stirea aceasta pe net:
Golful este la moda in America - 2 Noiembrie 2006
Conceptul de tuning al Golfului creat in anii 80 care si numit „Thunder Bunny” s-a reinoit cu inca o generatie. In tunarea Golfului 5, designerii centrului Volkswagen din California s-au inspirat din conceptul R GTi care a este prezentat in aceste zile la Show-ul auto de la Las Vegas. Nu numai aspectul, dar si tehnologia care propulseaza masina de productie germana este regandita fata de modelul de serie. Californienii au transformat o masina europeana intr-un concept pe gustul consumatorului american.
Golful Thunder Bunny poate astepta linistita culoarea verde a semaforului citadin, dar este si o adevarata „salbatica” atunci cand pedala de acceleratie este apasata cu putere. Tot in stil american, esaparea produce un zgomot aparte care sugereaza potenta.
Americanii au inzestrat Golful cu un motor de 2,5 litri si cinci cilindri, care poseda o turbina supradimensionata produsa pe continentul american. In aceste conditii, Golful are la dispozitie 225 CP, cu 75 mai multi decat motorul de serie.
Datorita unei asemenea cresteri a puterii masina a necesitat modificarea componentelor dinspre ambreaj catre rotile (din fata) motoare. La nivelul caroserie Bunny isi arat „coltii” gratie unei grile fata agrezive care se finalizeaza ermetic prin bara din spate mult mai pronuntata ca a modelului de serie.
Masina este acum incaltata cu roti de 19 inci si a fost dotata cu discuri de franare mai mari. Culoarea masinii este alb cu reflexe argintii, la moda pe continentul american.
iar pt "ii": cunosti ce inseamna cuvantul:"fiabilitate"?
Nu confunda lucrurile.
Suspensiile slabe la cele fabricate in europa pentru export, ce se fabrica in germania, are alta calitate!
Sunt posesoare de un polo si dupa 2 ani(dupa ce a iesit din garantie), scartiie.....nasol
Fiti ba seriosi ce dracu...400 CP numai din Turbo pe program TSI...sa vedem Fiabilitatea in timp