Incredibil: Golf de 400 CP!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Divizia nord-americana a Grupului Volkswagen nu putea ramane insensibila la febra Salonului de Tuning de la Las Vegas. Dupa ce anul trecut a surprins asistenta cu versiunile R-GT ale lui Touareg , Passat si Jetta, in acest an avem de face cu una dintre cele mai interesante versiuni Golf construite vreodata: Golf 5 R GTI.
Specialistii americani au profitat de experienta in domeniu a tunerilor de la APR, care au dezvoltat un "big turbo kit" care permite extragerea a 375 de cai putere din motorul TFSI de 2.0 litri a lui GTi, adica aproape dublu fata de cei 200 de cai ai versiunii de serie. In rest, tot ceea ce a fost construit in jurul acestui supermotor este opera VW Design Center California: fibra de carbon pentru caroserie, spoiler si o grila enorme in partea frontala, elemente interne supersportive si pneuri 265/30 montate pe jante de 19 inch.
Elaborarea motorului, realizata de specialistii de la APR, a fost realizata prin inlocuirea completa a turbocompresorului, a intercoolerului si a tuturor conductelor de aspiratie.
Rezultatul este senzational: un motor capabil sa scoata 375 de cai si 460 Nm cu benzina de 98 de octani (ajungand chiar la 400 CP cand este utilizata benzina de 100 de octani) care duce Golful R GTI in 4.8 secunde de la 0 la 100 km/h.Nu se stie daca kitul exterior va fi disponibil in viitor in lista de optionale ale modelului german, insa putem spera acest lucru avand in vedere ca cele prezentate anul trecut la acelasi SEMA Show au intrat in listele de preturi ale modelelor VW, cel putin in SUA.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
Care este adevarul ?
Am gasit stirea aceasta pe net:
Golful este la moda in America - 2 Noiembrie 2006
Conceptul de tuning al Golfului creat in anii 80 care si numit „Thunder Bunny” s-a reinoit cu inca o generatie. In tunarea Golfului 5, designerii centrului Volkswagen din California s-au inspirat din conceptul R GTi care a este prezentat in aceste zile la Show-ul auto de la Las Vegas. Nu numai aspectul, dar si tehnologia care propulseaza masina de productie germana este regandita fata de modelul de serie. Californienii au transformat o masina europeana intr-un concept pe gustul consumatorului american.
Golful Thunder Bunny poate astepta linistita culoarea verde a semaforului citadin, dar este si o adevarata „salbatica” atunci cand pedala de acceleratie este apasata cu putere. Tot in stil american, esaparea produce un zgomot aparte care sugereaza potenta.
Americanii au inzestrat Golful cu un motor de 2,5 litri si cinci cilindri, care poseda o turbina supradimensionata produsa pe continentul american. In aceste conditii, Golful are la dispozitie 225 CP, cu 75 mai multi decat motorul de serie.
Datorita unei asemenea cresteri a puterii masina a necesitat modificarea componentelor dinspre ambreaj catre rotile (din fata) motoare. La nivelul caroserie Bunny isi arat „coltii” gratie unei grile fata agrezive care se finalizeaza ermetic prin bara din spate mult mai pronuntata ca a modelului de serie.
Masina este acum incaltata cu roti de 19 inci si a fost dotata cu discuri de franare mai mari. Culoarea masinii este alb cu reflexe argintii, la moda pe continentul american.
iar pt "ii": cunosti ce inseamna cuvantul:"fiabilitate"?
Nu confunda lucrurile.
Suspensiile slabe la cele fabricate in europa pentru export, ce se fabrica in germania, are alta calitate!
Sunt posesoare de un polo si dupa 2 ani(dupa ce a iesit din garantie), scartiie.....nasol
Fiti ba seriosi ce dracu...400 CP numai din Turbo pe program TSI...sa vedem Fiabilitatea in timp