În urmă cu aproape două luni, Porsche se lăuda cu titlul de cel mai rapid sedan pe circuitul de la Nurburgring, detronând cu o secundă timpul vechiului record deținut de Alfa Romeo Giulia QV. Noua generație Porsche Panamera, în versiunea sa Turbo, adică echipată cu 550 de cai putere și 770 Nm, reușea să parcurgă celebrul circuit în doar 7 minute și 38 de secunde. Un timp fabulos pentru cei aproape 21 de kilometri.
Recordul germanilor nu a stat foarte mult în picioare, fiind demolat din nou de sedanul surpriză, lansat după o așteptare extrem de lungă și echipat cu ceva mai puțini cai putere: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.
Cea mai puternică versiune a berlinei italiene dispune de un motor V6 de 3.0 litri, dezvoltat cu ajutorul celor de la Ferrari și capabil să ofere 503 cai putere. Accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în 3.9 secunde, iar ținuta de drum excelentă este garantată de o repartizare 50/50 a masei totale.
Cu aceste arme, italienii promiteau și reușeau să parcurgă circuitul de la Nurburgring în doar 7 minute și 39 de secunde, în urmă cu un an.
Se pare însă că o nouă încercare a dat roade și mai bune, întrucât sedanul Alfa Romeo a reușit să parcurgă Iadul Verde în doar 7 minute și 32 de secunde, un nou record, care face din Giulia QV cel mai rapid sedan din lume pe acest circuit. Giulia își recapătă astfel acest titlu după ce-l pierduse în fața lui Panamera Turbo.Exemplarul care a reușit recordul era echipat cu transmisia automată cu opt rapoarte, iar la volan se afla Fabio Francio, un pilot italian experimentat.
via carscoops
Poti sa ne demonstrezi si noua printr-un link.Multumim !
Taune ! Alta replica nu mai stii ? Mai pune si tu o cocaina, un ecstasy ceva ca ma plictisesti cu LSD_ul tau ! :))) esti penibil rau de tot. ps.
Ti-ai dat capacitatea ?
Nu mai am nici Fiesta nici Q7 nici Macan. Am trecut de mult la ceva mai bun. Dar se pare ca ai ramas in urma cu informatiile despre mine. Stii cum e ... numai prostii si frustratii ca tine mor de grja altora. Acum stergete la bot de mamaliga si lasa visele cu Hyundai ca tu nu ai bani nici de Dacia 500. Adica Lastun daca nu ai auzit de ea. Hai pa !
->http://www.roadandtrack.com/new-cars/news/a30121/porsche-911-gt3-acura-nsx/
Ti-am dat 2 linkuri ca ma simt generos azi
Matei-Gorbunov
Nu mai zici nimic Mascarescule ? Ai luat 99% manute rosii. Asta ar trebuii sa iti dea de gandit sa iti faci un alt cont sa ne vrajesti iar ca iubesti germanele de data asta si poate nu te mai desconspiri asa :)))
Sau ai luat PCP si esti in adormire ? Asta daca stii ce e ala !
Asadar pana si Matiz ofera o suspensie spate semi-rigida, in locul uneia rigide conventionale precum pe modele premium sau non-premium germane. Pt unii e greu de bagat la cap, sunt mult prea spalati pe creier. Ei cred si acum ca TEDEIU-rile sunt foarte ''ecologige'' iti vine sa crezi ? :))))
Si acum , suspensia de pe Toyota Corolla, net superioara petardelor ghermance :
http://www.arpem.com/coches/coches/toyota/corolla/fotos/2009/toyota-corolla-sedan-suspension.jpg
Vorbeste despre suspensia spate de la matiz, si apoi ne trimite sa vedem suspensia net superioara de la ciorolla. Net superioara? E cea mai banala suspensie fata care exista in ziua de azi. Si e suspensie MacPherson. El ,sarakul, a citit "suspensie MacPher SAN, si de aia a crezut ca e japoneza. Stiti voi de ce: de la Miagi San. Trebuie sa pricepem ceva: zaludul a primit un pat de kalasnikov drept in frunte.
kotegaeshi , sincer.. esti uimitor , ca de obicei
si mai mare dezamagire cand am vazut portbagajul, nu atat capacitatea totala ci dimensiunile, adica e lung/adanc dar foarte foarte scund, si nu vorbesc de deschidere, care e normal sa fie mica la un sedan, ci in profunzime. per total destul de inutilizabil
si sunt fan alfa, pacat , pt ca asteptam numai lucruri bune de la giulia
Uite de exemplu un review interesant cu un concurent de-al Giuliei:
https://www.youtube.com/watch?v=SkQiJ8sB0rs
Omul zice clar sa optezi pentru scaunele non-sport :-)
http://www.zeperfs.com/match5948-4823.htm
...indica o valoare superioara pentru Alfa a raportului putere/masa proprie, in ciuda unui cuplu max. inferior al italiencei - care-o fie ea "sedan", da-i oricum incadrabila in ALT segment decit Panamera.
In plus, performantele (acceleratii, reprize) aprox. egale ne conduc spre o alta deductie logica: Giulia e superioara la capitolul tzinutei de drum - si fiindca legile fizicii (respectiv inertia-n viraje) nu pot fi anulate nici de mama lui Porsche.
@zarnesteanu, am vazut comentariul tau. Dar a disparut, din pacate. Multe dintre comentariile mele au disparut.Comentariul asta , este ultimul. Atata timp cat "romania mare" de pe automarket, va fi lasat in continuare sa vomite,eu ma voi retrage.Un fel de "stend bai" cum zice zaludul. Domo Arigato!
Eu mai astept , inca , Lancia Delta Integrale si ca sa fie in ton cu moda .... poate va fi hibrida.
Daca in F1 astept Honda , in WRC inca mai sper la o Lancia.
Multumiri D-lui Bogdan Mirica.