După doi ani în care a testat apele zonei electrice a industriei auto, BMW începe să investească în update-uri tehnologice pentru electrica i3. Modelul pe care Automarket îl testează într-un material dedicat pe perioada a două săptămâni va fi îmbunătățit în cursul acestui an, iar principala schimbare se va observa la nivelul bateriilor.
Conform unor informații care vin din SUA, autonomia maximă pe care o va avea BMW i3 începând cu această vară va sări de la 190 la 290 de kilometri. Într-un regim normal de rulare, BMW i3 va miza pe circa 200 de kilometri de rulare între încărcări în condițiile în care bavarezii anunță acum 130-160 de kilometri.
Îmbunătățirile îl vor așeza pe i3 în grupul electricelor care oferă autonomii de peste 200 de kilometri, alături de Chevrolet Bolt (320 km), Renault Zoe (240 km) și Nissan Leaf (250 km), modelul Nissan fiind liderul la vânzări a zonei electrice la nivel mondial.
Creșterea exponențială pe care o va înregistra autonomia lui BMW i3 ne oferă o perspectivă interesantă asupra următorilor ani în această zonă a industriei auto.
În condițiile în care Tesla Model 3, cel mai nou model al mărcii americane, este anunțat pentru 2017-2018 cu 350 de kilometri autonomie maximă, este foarte probabil ca BMW să ajungă la această cifră până în momentul în care primul Model 3 va ieși pe linia de producție. De urmărit.via insideevs.com
Exact! Imi place cand nimenii analizeaza afirmatiile mele din articole vechi. Ai ramas marcat :))))
Poftim, mai ia niste material de analiza:
http://www.automarket.ro/stiri/anomalie-electrica-proprietarul-unui-tesla-model-s-amendat-cu-10000-de-69793.html
http://www.automarket.ro/stiri/kaufland-face-ce-nu-au-facut-autoritatile-11-puncte-de-incarcare-la-nivel-70363.html
Vezi ca sunt multe, te las sa cauti singur.
Pentru cel cu comentariu la 23:40... Esti confuz, baiatule.
1.Toyota nu-i marca premium, iar Lexus RX hybrid n-are ce cauta in discutie la articolul de fata.
2.Toyota a lansat fenomenul HIBRID, dar stirea e despre ELECTRICE. Ce-i al lor, e al lor, corect ! Nimeni nu poate lua Toyotei titlul de primul hibrid de masa (Prius). Toyota a lansat un trend, dar la fel cum a facut-o Toyota, a facut-o NISSAN pe sectorul 100% electric (Leaf).
Sa nu amestecam lucrurile.
intrebarea interesanta e cum va fi viitorul i5, daca tesla model 3 are performantele, autonomia si pretul indicat .
@john: touchdown
""Chiar și dacă producția de baterii emite noxe, sunt importante două lucruri: unde sunt produse (până la urmă, mașina finală emite zero în oraș, acolo unde e nevoie urgentă de emisii zero) și cât produce (oricum mai puțin decât se emite forând după țiței și transformând petrolul în benzină). "
Bmw i3 exista si in versiune full-electrica. La asta se refera cand spune ca va avea 290km autonomie, nu la versiunea hibrida cu "range-extender"