Citroen împlinește în acest an 100 de ani de existență și și-a propus să lanseze două concepte care să arate direcția de dezvoltare pentru viitor.
Primul dintre ele este Ami One, conceptul unui vehicul electric de oraș cu autonomie de 100 de kilometri adaptat nevoilor curente de mobilitate din metropole, care a fost deja prezentat la Salonul Auto de la Geneva din luna martie.
Al doilea concept urmează să fie prezentat cu ocazia evenimentului Vivatech care va avea loc la Paris începând din 16 mai. Pentru moment, producătorul francez nu a anunțat numele noului concept, însă a publicat un nou teaser care scoate în evidență un logo aniversar inspirat din cel care a fost utilizat la lansarea mărcii în 1919.
Citroen nu oferă detalii concrete despre noul concept, însă a menționat că acesta este electric și autonom și beneficiază de o serie de tehnologii de inteligență artificială, care vor fi detaliate cel mai probabil la lansarea oficială.
"Cu designul său excepțional, conceptul simbolizează gradul maxim de confort și oferă călătorilor o experiență unică la bordul unui vehicul 100% electric, autonom și cu inteligență artificială", precizează oficialii Citroen într-un comunicat de presă.
De asemenea, Citroen va prezenta o serie de inovații cu privire la experiența digitală în mașini, pe baza unor colaborări cu cinci parteneri francezi.
Printre prezentări se va număra Relaxnews, o platformă digitală de conținut editorial dedicată companiilor care activează în industria media.Via Citroen
Comentarii (0)